AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Noen her som har hatt kraftig festeblødning? Begynte å blø 5 dager før ventet mens, har blødd kraftig i 2 dager nå men det ga seg i dag. Blødde som de første dagene når jeg har mensen til vanlig , om ikke litt mer. Kom en del koagulert blod ut også. Anonymkode: 28e62...a28
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 Det er ikke festeblødning. Anonymkode: aa2d5...bae
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 Det er nok mensen dessverre. Anonymkode: 99e20...6d9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Festeblødning er noen dråper blod ikke en kraftig blødning dessverre. Anonymkode: ec3fa...357
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Skrevet 28. januar 2022 Jeg opplevde en kraftig blødning i 1 dag fire dager før forventet menstruasjon. Var klumpete og mørkerødt. Er gravid i uke 9 nå. Anonymkode: 49338...cf3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #6 Skrevet 28. januar 2022 Jeg ammer resultatet av "den forbanna mensen" i april i skrivende stund. Varte to dager og var definitivt mindre enn vanlig, men jeg trodde likefullt at mensen var en dag eller to for tidlig. Testa positivt noen dager senere Anonymkode: 52a38...98e
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #7 Skrevet 28. januar 2022 Tja, synes ikke det høres ut som en festeblødning, men hvem vet. I følge kalenderen min hadde jeg eggløsning 30. juni, festeblødning 7. juli og så blødde jeg kraftig etter samleie 15. til 17. juli fordi blodkarene der nede var utrolig sensitive, noe som skjedde hver gang etter samleie flere måneder ut i graviditeten. Den blødningen jeg hadde gjorde at jeg tenkte graviditet var utelukket, men etter litt googling og det faktum at jeg hadde hatt "mensen", men puppene fortsatt var like ømme som før mensen, gjorde at jeg tok en test som viste seg å være positiv. Nå er jeg 32 uker på vei. Kraftig blødning må ikke utelukke graviditet, men at blodet i ditt tilfelle var litt koagulert får meg til å tenke at det kanskje bare var en vanlig mensblødning. Anonymkode: e056c...431
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #8 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja, synes ikke det høres ut som en festeblødning, men hvem vet. I følge kalenderen min hadde jeg eggløsning 30. juni, festeblødning 7. juli og så blødde jeg kraftig etter samleie 15. til 17. juli fordi blodkarene der nede var utrolig sensitive, noe som skjedde hver gang etter samleie flere måneder ut i graviditeten. Den blødningen jeg hadde gjorde at jeg tenkte graviditet var utelukket, men etter litt googling og det faktum at jeg hadde hatt "mensen", men puppene fortsatt var like ømme som før mensen, gjorde at jeg tok en test som viste seg å være positiv. Nå er jeg 32 uker på vei. Kraftig blødning må ikke utelukke graviditet, men at blodet i ditt tilfelle var litt koagulert får meg til å tenke at det kanskje bare var en vanlig mensblødning. Anonymkode: e056c...431 Festeblødningen min var forresten svak, det var bare snakk om litt spotting og rosa utflod. Anonymkode: e056c...431
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #9 Skrevet 28. januar 2022 Det er ihvertfall ikke snakk om noen festeblødning (fenomenet er for øvrig omdiskutert). Dersom dette er unormalt for din syklus bør du bestille en legetime. Blødninger utenom mens bør alltid sjekkes ut. Anonymkode: 959ed...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå