Gå til innhold

Hvilke tabletter/kost tilskudd går du på som gir deg Energi og som faktisk funker?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar tranepiller omega 3 og vitamin bjørner. Får ikke energi av det. Lurer på hva dere tar?

Anonymkode: 55114...9c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne, 27. Om det har noe å si. Ts

Skrevet

Kosttilskudd vil ikke gi deg energi med mindre du mangler noe, for energi må du spise god og riktig mat. Koffein funker også fett.

Anonymkode: cadb2...984

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Sånne C vitamin bruspiller som du putter opp i et glass vann gir deg mye energi! 1000MG C vitamin 

Anonymkode: dd4c7...96c

Skrevet

Noen som har prøvd frønæring?

Anonymkode: 33f29...cc0

Skrevet

Vitamin D, og ellers spiser jeg mye grønnsaker.

Anonymkode: 1ff7f...b4a

Skrevet

Takk dere. Jeg så moren til isabel på instagram la ut video hvor hun snakket om noe man kunne ta for å få energi. Tror det er kosttilskudd med hva heter den boksen hun holdt i hånden? Noen som vet? Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk dere. Jeg så moren til isabel på instagram la ut video hvor hun snakket om noe man kunne ta for å få energi. Tror det er kosttilskudd med hva heter den boksen hun holdt i hånden? Noen som vet? Ts

Altså, hun la ut video der hun snakket om at dette kan man ta for å få energi og det er veldig bra osv. Vil gjerne kjøpe meg den boksen. håper noen vet hva den heter? Ts

Skrevet

Ingenting. Energinivået mitt har gått opp betraktelig etter jeg reduserte mengden usunn mat og erstattet den med sunn mat og mer grønnsaker.

Anonymkode: 7d7d6...2df

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 10.35):

Hvem er Isabel på Instagram?? 😂😂

Anonymkode: a10f9...644

• Liker 2
Skrevet

ginseng, schizandra. på helsekost. 

sistnevnte er hurtigvirkende, og fikk meg til å føle meg som super woman. masse fysisk energi, mye mer klarhet i hodet, ekstremt bra konsentrasjon, ekstremt høy sexlyst hele dagen. 

flere i familien begynte å stjele av flaska mi som sto i kjøleskapet. de følte vel også at det funka. til og med bestemor på 80 år forsynte seg 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2022 den 20.17):

Jeg tar tranepiller omega 3 og vitamin bjørner. Får ikke energi av det. Lurer på hva dere tar?

Q-10 100/200 mg kombinert med B12. D-vit og multivitamin. Sink også. (Immunforsvaret).

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2022 den 20.49):

Kosttilskudd vil ikke gi deg energi med mindre du mangler noe, for energi må du spise god og riktig mat. Koffein funker også fett.

Anonymkode: cadb2...984

Fett?

Anonymkode: 5bb71...669

Skrevet

Poenget er vel at vitaminmangler gir slapphet, så da bør man ta tilskudd for å unngå dette. Men utover dette gir det ikke energi. Da må du spise nok mat. Samt gi kroppen aktivitet og gode opplevelser.

Jeg tar en multivitamin, b12, tranpiller og litt ekstra d-vitamin hver dag. (Etter blodprøver hos lege).

Anonymkode: bac80...a3b

Skrevet

Om man mangler vitaminer så vil det hjelpe med tilskudd. Og uansett ekstra c-vitamin, D-vitamin (i vinterhalvåret) og omega 3. 

Ellers er det viktig å spise mat og drikke som gir energi, som proteiner og vann. Og unngå sukker og unødvendige karbohydrater som godteri, hvitt brød, junk food med mye fett osv.

Anonymkode: 0be7f...6ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...