Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Finnes Dolly enda? 

Anonymkode: 11ebc...99e

Gå inn på nettsiden deres, der er det 12 restauranter tilgjengelig. Virker som om de er på vei tilbake da flere har dukket opp den siste tiden 😄 Fantastisk god pizza!!

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ribbe, langtidsstekt (det ble puled ribbe!) med maisstuing, stekte rosenkål med bacon, valnøtter og lønnesirup, og potet og saus. Nydelig mat!

25november.jpg

25november1.jpg

• Liker 12
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elien skrev (2 timer siden):

Ribbe, langtidsstekt (det ble puled ribbe!) med maisstuing, stekte rosenkål med bacon, valnøtter og lønnesirup, og potet og saus. Nydelig mat!

25november.jpg

25november1.jpg

Jeg er ikke noe glad ribbe, men NAAAM!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (49 minutter siden):

Jeg er ikke noe glad ribbe, men NAAAM!

Denne var god alså. Men jeg er ikke vokst opp med å spise ribbe, men har i voksen alder lekt med "stykkningsdelen" ribbe, å er blitt veldig glad i det.

Hver gang mor ❤️ var invitert på ribbe-middag så sa hu alltid: Husk å steke noe pølse til meg, jeg liker ikke ribbe! Å, ikke en eneste gang spiste hu pølse, etter å ha smak ribbe hos oss 1. gang.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytrefilet av okse, ovnsstekte poteter (de er under der et sted), rosenkål, brokkoli, sylta rødbeter, nyrørte tyttebær 😍 og en slags stuing/saus med blant annet tomat, eple, sopp, løk, creme fraish, soyasaus og dijonsennep. 

20221125_233121.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Sesamcrustet kylling med thai curry. Jamie Oliver oppskrift. Kyllingen var knall, curryen kunne trengt mer salt og mindre koriander.  

20221126_191241.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salat-isj 🤣 Tok det jeg hadde. 
Agurk, paprika, tomater, oliven, minimais, biter av Coop vegetardag sin ost, og varme edamamebønner og to ulike varianter av «Like meat», chicken style og pulled bbq. 

8E506578-E608-4921-A936-28277ABFA3E3.jpeg

Anonymkode: bd7ca...334

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...