Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mann har laget fantastisk thaisuppe med kraft og kokosmelk og sitrongress og kaffir. Fylt med laks, kolje og sei🥰

75B1DC18-0E9B-4625-8523-DE057247A2A1.jpeg

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (2 minutter siden):

Kylling pasta panne med strimlet kyllinglår, løk, rødløk, hvitløk, gulrot, søtpaprika og pasta

20november.jpg

Det så veldig godt ut 🍽️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er opptatt med å spille Pokemon Violet, så har ikke tid til så mye matlaging; ble derfor noe enkelt Potetmos 😄 ja bare potetmos med ingenting annet 😅😂 Elsker potetmos og det er super enkelt å lage! Og siden jeg hadde litt hvitløk og persille smør igjen, så brukte jeg det oppi for å få god hvitløkssmak av stappa 😄

A91F78B4-B8D4-4977-B7D2-6202780BAE49.jpeg

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mediumstekt entrecôte servert med ovnsstekte poteter, gulerøtter, erter, sylta rødbeter, og en slags "soppstuing" som var både garnityr og saus.

20221120_211635.jpg

• Liker 10
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på kontroll med 2 katter i dag, + en del andre ting på tapetet. Så vi bestilte pizza på døren! Helt topp 🍕

21november.jpg

• Liker 6
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegetariske vårruller, ris og grønnsaker stekt med soyasaus, srirachasaus og sesamolje. Agurk og ristede sesamfrø. 

20221121_181457.jpg

Anonymkode: 5b50f...7e4

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Den det er tatt noe av er pastagrateng, mens den andre er auberginegrateng. Lager ofte store porsjoner når det er noe med tomatsaus, så fryses restene! 

20221121_224942.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en enkel middag etter litt julegaveshopping.

Ble litt mye, da det var er par mye ting jeg ville smake. Pleier å ha 2 ruller, men da har jeg litt rester til nattmat 😄

Månedens rett falt ikke i smak. Det lilla utpå rullen smakte slik som høyballene lukter «silo-saft» som jeg er vandt til å kalle det 😅 det ble bare helt feil å spise 😅 

40B24D56-B3A0-46EF-8DA1-64598234564A.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...