Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Misosuppe med hvite bønner, syltet rødløk,nykål,gulrøtter,lilla spisskål,søtpotet,paprika og purreløk

A25A1E27-BEEA-4AAB-BE57-70C6B361C3BC.jpeg

Anonymkode: 883b3...50c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (3 minutter siden):

Ser vi har samme tallerken 😅

🙈🙈 veldig fin da❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Standard pizza med biffdeig (fant en del på datosalg i dag), løk, smårettbacon og søt paprika (ikke alle som er like glad i paprika på pizza)

22august.jpg

22august1.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linse og tage hva man haver grønnsaksgrateng med potet og gulrotmos lokk. Bildet etter steking klarte man å slette 🙈

AE25278C-F111-45C3-B33F-357AE6E409B3.jpeg

FA9A1F6E-FD87-40AB-8820-EA4233FFAA00.jpeg

Anonymkode: 883b3...50c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindiis skrev (På 15.8.2022 den 18.56):

825C739A-A975-4128-AC18-01D401FC3828.thumb.jpeg.c2516e227581c495f0785911b063af64.jpeg

pulled pork med mini røsti potet

Nam!!! Hvilken dressing/saus har du vedsidenav? Og hva er inni lefsene? Den brune sausen?

Hilsen matlei på uke nr 4-5🙈

Anonymkode: fce6a...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg; @elien, du har sikkert fått dette spm før; dere spiser så variert! Jeg er imponert! Hvordan planlegger du middagene? Hvor finner du inspirasjon? Og tid?!?

kan du bli min personlige kokk...? 😁

Anonymkode: 8a027...3b1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Si meg; @elien, du har sikkert fått dette spm før; dere spiser så variert! Jeg er imponert! Hvordan planlegger du middagene? Hvor finner du inspirasjon? Og tid?!?

kan du bli min personlige kokk...? 😁

Anonymkode: 8a027...3b1

Takk for det!

Jeg planlegger ikke så mye, har en god fryser, tenker kanskje det har jeg lyst på i morgen/dag, å tar ut kjøtt, ser hva jeg har av grønnsaker, og lager etter det. Inspirasjon, ser forskjellige nettsider, og lager min egen vri. Når hen yngste er med på kjøkkene og vi kokkelere sammen, så går det mye i koreansk mat, da følger jeg som regel oppskriften.

Jeg koser meg med å lage mat.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Athena Catalina skrev (På 6.8.2022 den 20.32):

Dere som kun skriver hva dere har hatt til middag uten å legge ved bilde, kan ikke dere heller bruke denne tråden?

https://forum.kvinneguiden.no/topic/51347-middagstråd-alle-typer/

Skjønner den - men så er det jo greit å få en liten beskrivelse til bilder her, hva som egentlig befinner seg på tallerkenen. Stort sett vanskelig å gjette...

Anonymkode: 16b84...2d4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner den - men så er det jo greit å få en liten beskrivelse til bilder her, hva som egentlig befinner seg på tallerkenen. Stort sett vanskelig å gjette...

Anonymkode: 16b84...2d4

Innlegget du siterte viser til innlegg fra dem som bare skriver hva de hadde til middag - typ "burger fra mækkern", "kjøttkaker", uten å poste bilde. For dette finnes det en egen tråd, som lenket til i innlegget du siterte. En bildetråd skal inneholde bilder. 

Når det er sagt er jeg helt enig med deg at det burde følge med en beskrivelse til bildene her, både fordi det er interessant (jo mer detaljert, jo bedre, synes jeg. :fnise: ), men også fordi det veldig ofte er nærmest umulig å se hva som faktisk befinner seg på tallerkenen, slik du også kommenterer. 

Anonymkode: 6fecb...2ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nam!!! Hvilken dressing/saus har du vedsidenav? Og hva er inni lefsene? Den brune sausen?

Hilsen matlei på uke nr 4-5🙈

Anonymkode: fce6a...396

Saus ved siden er lohmanders bearnaise hot chili, inni lefsene har jeg en salatblanding av ruccola, agurk, cherrytomat og syltet rødløk, dressing inni er den yummy dip fra rema og pulled pork på toppen. Og den mørke «sausen» er en balsamico glace, den brukes ofte her i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...