elien Skrevet tirsdag kl. 14:43 #9041 Skrevet tirsdag kl. 14:43 Rester av betasuppen fra søndag, ble nesten som en litt bløt lapskaus ved oppvarming i dag, det var helste bedre i dag 3 3
Frøkenfryden Skrevet tirsdag kl. 17:40 #9042 Skrevet tirsdag kl. 17:40 Hokkaidogresskarsuppe med kylling oppi. 3 2
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl. 17:11 #9044 Skrevet onsdag kl. 17:11 Ris og stekt Frøyalaks med crispi, agurk, vårløk, sweet chili-saus og sesamfrø. 1 1
Perine Skrevet torsdag kl. 14:05 #9045 Skrevet torsdag kl. 14:05 (endret) Hverdagsmaten min 😋, som jeg spiser nesten hver dag, med litt bytte av grønnsaker. I dag gadd jeg ikke å finkutte det heller, men plusser bare på litt koketid. Chili explosion og Aromat er godt på gulrotsuppe. Endret torsdag kl. 14:07 av Perine 1 1
Pawn Hearts Skrevet torsdag kl. 14:36 #9046 Skrevet torsdag kl. 14:36 Jweg er syk for tiden, men kan ikke slutte å spise av den grunn. I det siste har vi måttet basere oss på ting vi allerede har, og i dag ble det fiskeburger med gulrot, hvitløksdressing og chorizo. 2 2
elien Skrevet torsdag kl. 14:39 #9047 Skrevet torsdag kl. 14:39 Kylling og ris-panne, med kyllinglår file, løk, rødløk, gulrot, hodelål, søt paprika og kokt ris 1 2
Frøkenfryden Skrevet torsdag kl. 16:51 #9048 Skrevet torsdag kl. 16:51 Kom hjem fra lang jobbdag, og hadde en liten pulled chicken fra tulip som måtte brukes, og rugbrød som måtte brukes. Da ble det kjapp middag av det. Laget rugskiver med avokadomos, vårløk og buttersalat, og toppa med varm pulled chicken. Så enkelt og deilig🥰 2 1
Brunhilde Skrevet torsdag kl. 18:51 #9049 Skrevet torsdag kl. 18:51 (endret) En variant av stjerneskudd, veldig godt. Endret torsdag kl. 18:59 av Brunhilde 1 3
elien Skrevet fredag kl. 15:21 #9050 Skrevet fredag kl. 15:21 I dag har jeg hatt noe jeg aldri har spist før, breiflabb kjaker! Jeg pankopanerte dem, og hadde båtpotet, gulrotpure og brokkolini til. Det var veldig godt, men en litt uvandt konsistens, blir ikke siste gangen jeg lager dette 2 1
Brunhilde Skrevet fredag kl. 16:05 #9051 Skrevet fredag kl. 16:05 Noen dager skal det bare være fort og lettvindt, derfor ble det pyttipanne i dag. 1 2
Frøkenfryden Skrevet fredag kl. 17:57 #9052 Skrevet fredag kl. 17:57 Her er det ikke noe spennende å dele, men det er fint at tråden er lavterskel, tenker jeg. Så deler likevel. Rugbrød, lompe, vårløk, salat, yoghurt naturell og falaffel. Min 15 min-middag. 😊 2 2
Pawn Hearts Skrevet 13 timer siden #9054 Skrevet 13 timer siden Utrolig deilig når feberen slipper taket og man begynner å fungere normalt igjen! Lørdagsmiddagen ble kyllingwok med sursøt saus. Jeg gjør sausen hakket mindre søt enn det du får på restaurant eller glass. Woken er smaksatt med treenigheten chili, hvitløk og ingefær. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå