Frøkenfryden Skrevet 11. juli #8661 Skrevet 11. juli Ny cottage cheese-pizzabolleoppskrift. ☺️ Med litt grønt til. 1 1
elien Skrevet 11. juli #8662 Skrevet 11. juli Kylling satay rester fra i går, blandet det bare sammen, myye mer smak på det i dag 3 2
elien Skrevet 12. juli #8663 Skrevet 12. juli Vært ute på farten i hele dag, orket ikke å lage mat i varmen, så det ble Casa de Mama sin Trio de Carne, en veldig god frossen pizza, hadde på bittelitt ekstra ost 3 3
Frøkenfryden Skrevet 12. juli #8664 Skrevet 12. juli I 33 grader var min kokkeleringlyst begrenset.. Da duger fiskepinner i lompe med crispi, vårløk og naturellyoghurt kjempefint👍 2 1
Gjest Peanut Skrevet 12. juli #8665 Skrevet 12. juli Var en tur til Sverige i dag, nærmere bestemt Nordbysenteret. Der hadde de en Thai restaurant med buffé, så Butter og jeg hev nedpå. Her er min tallerken: Stekte nudler, grønnsaker og kyllingbiter. (Jeg har ikke klart å spise ordentlig middag siden jeg kom hjem fra Bali, så dette var positivt og bra i dag ^^, )
elien Skrevet 13. juli #8666 Skrevet 13. juli Hen eldste kom på middag i dag, og hadde lyst på pølse og pomfri, så det ble sommer barndomsminne fra Danmark, Pølsemix. Men hen yngste laget først koreansk inspiret mais, de var hot, men helt nydelig, hadde chipotle maio til begge deler 1 1
MarianneE Skrevet 13. juli #8669 Skrevet 13. juli Gyros i glutenfri tortilla. Mann&barn fikk i pitabrød 2 2
Illumi Skrevet 14. juli #8670 Skrevet 14. juli (endret) Rakk ikke lage middag før nattevakt, så bare røsket med meg litt råvarer. Endte med å bli carpaccio med revet hvitløk, olivenolje, pinjekjerner, gul løk, cherrytomat, parmesan. Kvernet pepper og litt salt ❤️ Endret 14. juli av Illumi 3 2
elien Skrevet 14. juli #8671 Skrevet 14. juli Pinza med sjikkelige cheddar, biffdeig, løk, rødløk, hvitløk, søt paprika og fersk mozarella. Å må bare skrøyde litt av den nye airfryren, var god plass til hele pinzaen, bilde er tatt mens den ligger i "skoffen" 5 2
Ariana807 Skrevet 14. juli #8672 Skrevet 14. juli Potet og blomkålspurre, kyllingfilet og bretagne saus 😊 1 2
Pawn Hearts Skrevet 14. juli #8673 Skrevet 14. juli Stekt ris med kylling. Vi var ganske drevne med pinner i gamle dager, Flere pinneløse år gjorde at vi mer eller mindre glemte våre ferdigheter, men nå er vi gang med pinnetrening igjen. 3 4
jannihj92 Skrevet 14. juli #8674 Skrevet 14. juli Pasta med pestosaus av fløte, hvitløk, parmesan og et par teskjeer pesto. Og kylling 😊 4 2
Frøkenfryden Skrevet 14. juli #8675 Skrevet 14. juli Ovnsomelett igjen. Med pasta, urte-og hvitløkspølse, vårløk, mye østavind, matfløte og melk. Ruccula og tomat til☺️ 5 3
MarianneE Skrevet 14. juli #8676 Skrevet 14. juli Orket ikke varm mat og hadde kylling igjen fra i går. Da ble det slik: 2 2
Pawn Hearts Skrevet 15. juli #8677 Skrevet 15. juli Rød fiskesuppe – en hverdagsvariant uten safran og reker (bortsett fra at jeg hadde tatt vare på noe rekeskall til kraften). 2 1
elien Skrevet 15. juli #8678 Skrevet 15. juli Blomkål, innbakt med først farse, deretter bacon. Hadde med salat til 4 2
jannihj92 Skrevet 15. juli #8679 Skrevet 15. juli Må ha noe å drive med mens jeg har ferie, så denne uken har jeg bestemt meg for å ha asiatisk uke! Er generelt veldig glad i asiatisk mat, og syns oppskriftene fra AltAsiatisk.no er så bra, så denne uken blir det å teste litt forskjellig 😊 I dag ble det kinesisk pepperbiff med kokt ris. 7 3
Frøkenfryden Skrevet 15. juli #8680 Skrevet 15. juli Minipizza med sjalottløk, spisspaprika, hamburgerrygg, cheddar og mozzarella. Pepsi max og ruccula til👍 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå