jannihj92 Skrevet 3. juli #8621 Skrevet 3. juli Fiskekaker med persillestuede poteter, ertepuré og syltet rødløk 😊 7 5 1
Perine Skrevet 3. juli #8622 Skrevet 3. juli Torsdager har blitt mine nesten faste fisk- og skalldyrdager. Det er ikke alltid jeg spiser de som en ingrediens i måltidet heller, men bare akkurat sånn som dag, rett fra gryta. Dampet i vann, som er tilsatt når løken og gulrotbitene har surret seg ferdig i litt olje med chili og hvitløk. I dag ble det blåskjell og bittelitt ferske reker. Grunnen til at det er på torsdager? Matsøppel blir hentet på fredager 🤣 3 2 2
Brunhilde Skrevet 4. juli #8623 Skrevet 4. juli Perine skrev (15 timer siden): Torsdager har blitt mine nesten faste fisk- og skalldyrdager. Det er ikke alltid jeg spiser de som en ingrediens i måltidet heller, men bare akkurat sånn som dag, rett fra gryta. Dampet i vann, som er tilsatt når løken og gulrotbitene har surret seg ferdig i litt olje med chili og hvitløk. I dag ble det blåskjell og bittelitt ferske reker. Grunnen til at det er på torsdager? Matsøppel blir hentet på fredager 🤣 Hvis du har litt sitronsaft i tillegg til vann så blir det om mulig enda bedre. Blåskjell er en av mine absolutte favoritter.
Perine Skrevet 4. juli #8624 Skrevet 4. juli Brunhilde skrev (28 minutter siden): Hvis du har litt sitronsaft i tillegg til vann så blir det om mulig enda bedre. Blåskjell er en av mine absolutte favoritter. Helt enig 😊 Oppdaget litt for sent at det ikke fantes verken sitroner eller sitronsaft i hus, så det må jeg få kjøpt. (brukt opp i te..) 1
Jadasikkert29 Skrevet 4. juli #8625 Skrevet 4. juli Idag ble det en vegetardeigform med ostegratinert potetmos og salat ☺️ 5 2 1
elien Skrevet 4. juli #8626 Skrevet 4. juli I dag favorit takeaway, The K-Chicken i Sandnes. Og vis vi er i Sandnes etter kl15, når de åpner, så må vi bare innom der (det er bare det at vi sjelden er der så "seint" på dagen). Vi bestilte kyllingen i bucket, type Sweet & Spicy, salat som ekstra, og så kokte vi Shin nudler selv og hadde til. 3 2 1
jannihj92 Skrevet 4. juli #8627 Skrevet 4. juli Gryte med svinekjøtt, crème fraiche, løk, hvitløk, paprika og sopp. Ordentlig potetmos ved siden av 😊 4 3
Ariana807 Skrevet 4. juli #8629 Skrevet 4. juli Var usikker på hva jeg skulle lage i dag, så da ble det «bruk opp det jeg har i kjøleskapet»: Grønnsaksstappe laget av potet, blomkål, brokkoli, gulrot, rødløk, hvitløk, erter, smør og parmesan. Servert mer grillpølse med cheddar 👌🏻 4 3 1
elien Skrevet 5. juli #8631 Skrevet 5. juli Måtte ha noe enkelt i dag, og hadde en kupong på Fjordland, så då ble det Kjøttboller med potemos, kokte brokkolini i tilegg 4 1 3
jannihj92 Skrevet 5. juli #8632 Skrevet 5. juli Ble enkelt i dag. Grillet pølser på innegrillen, og hadde de i lompe med ketchup, sennep, hotdog-dressing og sprøløk. Grillet ananas med vaniljeis og salt karamellsaus til dessert. 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #8633 Skrevet 5. juli Karbonader i brunsaus, brokkoli og poteter Anonymkode: 332f5...9ff 4 2 1
elien Skrevet 6. juli #8634 Skrevet 6. juli Taco i dag, laget en taco-bowl, hadde tacotubs ved siden av, glemte å ta på goacomole før jeg tok bilde 3 2 1
Frøkenfryden Skrevet 6. juli #8635 Skrevet 6. juli Utgangspunkt for middag i dag var grovt hjemmelaget brød jeg fikk fra mamma, og diverse matrester som måtte reddes. Puttet rester av hamburgerrygg, cottage cheese og kesam i ovnsomelett med løk og diverse oster. Og stekte en elgkarbonade☺️ 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8636 Skrevet 6. juli Middelhavsmiddag i dag; sardiner med kapers og orzo. Nydelig Anonymkode: c6f88...1c3 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8638 Skrevet 6. juli Kylling korma, salat og ris Anonymkode: 332f5...9ff 4 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8639 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kylling korma, salat og ris Anonymkode: 332f5...9ff Og litt hjemmelaget mangochutney Anonymkode: 332f5...9ff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå