elien Skrevet 30. juni #8601 Skrevet 30. juni Lofoten Sprøbakt panert hysefile, med gulrot, nypoteter og litt pisket smør 2 1
elien Skrevet 1. juli #8604 Skrevet 1. juli Mini pizza, en med hvit saus med utrolig mye bakt hvitløk i, nduja, sjikkelige cheddar, fersk mozarella, biffdeig, løk, rødløk, søt paprika og vårløk på etter steking, en med rød saus, biffdeig, løk, sjikkelige cheddar, fersk mozarella, rødløk, søt paprika og toppet med vårløk 3 4
jannihj92 Skrevet 1. juli #8605 Skrevet 1. juli Feirer første feriedag med hjemmelaget kyllingburger! 🥳 Delte kyllingbryst i to, dyppet i mel, egg og panko og friterte i olje. Ost på toppen. Under burgeren er det avokadomajones, hjertesalat og tomat. Oppå er det enda en klæsj med avokadomajones og syltet rødløk. Potetbåter ved siden av. 4 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #8606 Skrevet 1. juli elien skrev (31 minutter siden): Mini pizza, en med hvit saus med utrolig mye bakt hvitløk i, nduja, sjikkelige cheddar, fersk mozarella, biffdeig, løk, rødløk, søt paprika og vårløk på etter steking, en med rød saus, biffdeig, løk, sjikkelige cheddar, fersk mozarella, rødløk, søt paprika og toppet med vårløk Det ser veldig godt ut. Du lager så mye fristende, og jeg skal prøve meg på koreansk mat etter å ha sett dine bilder. Jeg vet du har lese og skriveproblemer, men nesten alt blir riktig allikevel, bortsett fra " sjikkelig cheddar" som går igjen hele tiden. Jeg håper du ikke blir fornærmet, men det skrives med k, skikkelig. Anonymkode: dafff...2a0 1 1
elien Skrevet 1. juli #8607 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ser veldig godt ut. Du lager så mye fristende, og jeg skal prøve meg på koreansk mat etter å ha sett dine bilder. Jeg vet du har lese og skriveproblemer, men nesten alt blir riktig allikevel, bortsett fra " sjikkelig cheddar" som går igjen hele tiden. Jeg håper du ikke blir fornærmet, men det skrives med k, skikkelig. Anonymkode: dafff...2a0 Takk for skrøyd, gildt at du vil prøve deg på koreansk mat, det er nok så enkelt. Jeg blir ikke fornærmet i det hele tatt med retting, problemet er at det ikke alltid fester seg, det er ikke bare skrive feil, men sliter også med setnings oppbygging, orddeling og gramatikk er veldig vanskelig. 8
AnonymBruker Skrevet 1. juli #8608 Skrevet 1. juli Prøvde crispy rice salad, hadde pannestekt kyllinglår ved siden av. Det var skikkelig godt 🥳 Anonymkode: 5658f...f3e 2 1
Peanut Skrevet 1. juli #8609 Skrevet 1. juli Olivia på Egertorget i dag for var en liten tur til Oslo: 2 2
elien Skrevet 2. juli #8611 Skrevet 2. juli Laget noe godt for første gang i dag, og det blir ikke siste, det var nydeligt! Gratinert potetsnacks med karbonadedeig, ifra Gladkokken https://gladkokken.no/oppskrifter/gratinert-potetsnacks-med-karbonadedeig-enkel-og-populaer-middag-for-store-og-sma Jeg brukte biffdeig (syntes det er så mye bedre),brukte litt mer ost enn oppskriften og lagte sausen glutenfri, hen yngste kom på mat i dag, og då må det være glutenfritt. Hadde salat og brokkolini till når vi spiste 6 2 1
jannihj92 Skrevet 2. juli #8612 Skrevet 2. juli Brukte opp rester av kyllingburger fra igår sammen med kokt ris, stekt hjertesalat og brokkoli (inkludert stilken, den er best), og denne kyllingsausen https://idagranjansen.com/oppskrifter/min-beste-saus-til-kylling 5 2 1
Pawn Hearts Skrevet 2. juli #8613 Skrevet 2. juli Lettvint og sommerlig på en inneklemt fridag (det motsatte av en inneklemt arbeidsdag): pastasalat med spekeskinke, tomat, jordbær, mozzarella, sennepsdressing og masse frisk basilikum. Jeg blandet like godt alt i gryta jeg kokte penne i. 4 3 1
Frøkenfryden Skrevet 2. juli #8615 Skrevet 2. juli Mann har pankopanert torsk. Servert med stekte potetskiver og gulrotpure av buntgulerøtter og litt saft av en appelsin, og bittelitt smør☺️ 6 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #8618 Skrevet 2. juli K.B. skrev (5 minutter siden): Flat iron steak, potetbåter, rødvin og urtesjy. Ser delikat ut! Anonymkode: 5afb5...8bb 2
elien Skrevet 3. juli #8619 Skrevet 3. juli Tandori chicken med marinert blomkål som er stekt i airfryer, mangochutney og ris 4 1 1
MarianneE Skrevet 3. juli #8620 Skrevet 3. juli Curry og honningmarinert kylling, ris og kokossaus. Skviset litt lime over. Oppskriften er fra boka DiggThai og Instagramkontoen Namfonfood 2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå