elien Skrevet 1. august #6741 Del Skrevet 1. august I dag ble det kinesisk takaway, jeg hadde stekte nudler med oksekjøtt 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 2. august #6742 Del Skrevet 2. august Omelett med potet, pølse, løk, tomat, krydder og ost 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 2. august #6743 Del Skrevet 2. august Fjordland svinestek 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 2. august #6744 Del Skrevet 2. august Gratinerte lomper med sopp-og baconfyll. Litt norsk, litt italiensk, litt tex-mex. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. august #6745 Del Skrevet 2. august 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 2. august #6746 Del Skrevet 2. august 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 2. august #6747 Del Skrevet 2. august En twist på calzone og taco: innebakt taco 😅 med guacemole ved siden av 😄 Taco kjøttdeig, løk, mais og ost inni, hjemmelaga pizzadeig, og avocado most med litt krydder 👌🏻 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august #6748 Del Skrevet 2. august Resteomelett. Med litt stekt sopp, vårløk, pasta, fløte og mozzarella. Salat og hamburgerrygg til☺️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 2. august #6749 Del Skrevet 2. august 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #6750 Del Skrevet 2. august Pailages minimum en gang i uka da det fungerer like fint til middag og sånn til lunsj dagen etter og til å fryse ned til dager hvor man trenger noe raskt. I kveld ble det løk, grønnkål og grønnsakpai med tofu og polentastand. Anonymkode: d6351...cf4 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. august #6751 Del Skrevet 3. august 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 3. august #6752 Del Skrevet 3. august Stekte fiskekaker med salat 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 3. august #6753 Del Skrevet 3. august Bergensk fiskesuppe (pose) med ørret og ekstra grønnsaker (rest fra torsdag), beriket med krem fresj (unngår franske aksenter her) og brødterninger. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. august #6754 Del Skrevet 3. august (endret) Grillet baconsurret indrefilet av svin, grillet aubergine og smørdampa sommerkål. Med nystekt rundstykke. Snill samboer (mørkt pga hjemmelaget bbq-saus, ikke brent👍) Endret 3. august av Frøkenfryden 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. august #6755 Del Skrevet 3. august Laget sushi I eggekartong. Godt, bedre enn jeg fryktet når jeg skulle lage selv 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 3. august #6756 Del Skrevet 3. august Prøvde meg på denne idag. Har kommet opp et par ganger i løpet av uken. Og det har sett veldig fristende ut at jeg rett og slett måtte prøve meg. Stekte kyllingen på panna da jeg ikke har tilgang til grill https://www.matprat.no/oppskrifter/kos/kebab-med-kylling/ 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. august #6757 Del Skrevet 3. august elien skrev (På 2.8.2024 den 16.29): Fjordland svinestek Svinesteken så god ut mange år siden jeg har spist 👍😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 3. august #6758 Del Skrevet 3. august Paneer i peanøtt og kokossaus, med pommes frites til. 😝 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. august #6759 Del Skrevet 3. august Paneera skrev (16 minutter siden): Paneer i peanøtt og kokossaus, med pommes frites til. 😝 Så godt ut 😀👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august #6760 Del Skrevet 4. august Paneera skrev (19 timer siden): Paneer i peanøtt og kokossaus, med pommes frites til. 😝 Paneera lager paneer 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå