elien Skrevet 15. juli #6621 Del Skrevet 15. juli Røkt nakkekotelett, stekt blomkål, nypoteter og saus 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 15. juli #6622 Del Skrevet 15. juli Laks, grønnsaker, potet og kremet saus 👌🏻 (laksen ligger skjult under sausen 😅) 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli #6623 Del Skrevet 15. juli Wiener og chorizo, potetmos fra pose, syltet rødløk. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 15. juli #6624 Del Skrevet 15. juli 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 15. juli #6625 Del Skrevet 15. juli Jeg fikk lyst på pasta uten den vanlige tomatsausen. Dessuten hadde jeg en pakke italienske kjøttboller i frysen (datotilbud på Coop), så da ble det tagliatelle med kjøttboller i kremet saus. Pluss salat. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6626 Del Skrevet 15. juli Potetcurry Anonymkode: d6351...cf4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli #6627 Del Skrevet 15. juli Ny one pot-pasta med karbonadedeig😃 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 15. juli #6628 Del Skrevet 15. juli (endret) Jeg hadde venninnebursdag i dag og slo på stortromma med masse godsaker. Jeg har laget alt fra bunnen av over mange dager. Så det ble en søt og (fyldig) middag i dag, med bakst, kake, is, vaniljesaus samt en hel del fruktsalat. Ikke helt sunt, men et unntak. Og skrekkelig godt Endret 15. juli av Paneera 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 15. juli #6629 Del Skrevet 15. juli 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 15. juli #6630 Del Skrevet 15. juli 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 15. juli #6631 Del Skrevet 15. juli Her er bilde av kakebordet 💞 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. juli #6632 Del Skrevet 16. juli Paneera skrev (14 timer siden): Her er bilde av kakebordet 💞 Åh himmel! Der skulle jeg gjerne ha vært 😅🤤 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. juli #6633 Del Skrevet 16. juli 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 16. juli #6634 Del Skrevet 16. juli Baconsurret kylling med chips til 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 16. juli #6635 Del Skrevet 16. juli Pølselapskaus 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juli #6636 Del Skrevet 16. juli Ovnsstekt omelett, ovnsstekt søtpotet, spekeskinke og grønt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6637 Del Skrevet 16. juli elien skrev (2 timer siden): Pølselapskaus Hvordan får du lapskausen din så "grøtete"? Overkoker du grønnsakene, bruker du potetmospulver i eller noe annet? Anonymkode: cf082...f1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 16. juli #6638 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan får du lapskausen din så "grøtete"? Overkoker du grønnsakene, bruker du potetmospulver i eller noe annet? Anonymkode: cf082...f1b Jeg liker den best på den måten, koker den til grønnsakene blir møre, og når jeg har helt ut vannet, så rører jeg godt i gryten til det blir sånn. Men det er mest potet (noen poteter soter blir mer most enn andre) og sellerirot som "grøter" det til, gulrot og kålrot er ikke like moset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 17. juli #6639 Del Skrevet 17. juli Rød fiskesuppe (en avart av bouillabaisse), ledsaget av en tørr, sørfransk rosé. Suppa ble spesielt god denne gangen. Jeg tror noe av grunnen er at jeg hadde i en god klype av denne kameraten her: Jeg kjøpte den i en veldig koselig butikk i Khania. Da vi kom tilbake til Giorgioupolis et par dager senere, oppdaget jeg at nærbutikken hadde nøyaktig den samme safranen til halvannen euro mindre. Skitt au, den kostet likevel bare halvparten av hva man må betale i Norge. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17. juli #6640 Del Skrevet 17. juli Potet og purreløkssuppe med stekt chorizo biter 😋 *Bilde ble så som så da mange av pølsebitene sank med i suppa 😅 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå