Freyja Valkyrie Skrevet 5. mai #6001 Del Skrevet 5. mai 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 5. mai #6002 Del Skrevet 5. mai Nakkekotelett med rotgrønnsaker. Det ble nydelig! 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 6. mai #6003 Del Skrevet 6. mai Srandard pizza, med biffdeig, løk, bacon, masse ost og paprika 🍕 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 6. mai #6004 Del Skrevet 6. mai Wok med nudler og laks 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6005 Del Skrevet 6. mai Sneips skrev (På 3.5.2024 den 21.07): Det males enda 😅 lettvinte burgere på grillen etterpå, men de kjøpes ikke igjen! Pleier å lage selv av karbonadedeig, men disse var ferdige fra Gilde. Skrumpet inn til mini på grillen og fylte absolutt ikke ut brødet 😅 men godt var der tross alt i solen 😊 Når jeg kjøper sånne så pleier jeg å bruke en gaffel og trykke den ut til en stor tynn sirkel. Da blir den akkurat passe når du steker den Anonymkode: 4cc30...88a 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 6. mai #6006 Del Skrevet 6. mai Stekte nudler med kylling og grønnsaker 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 6. mai #6007 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Når jeg kjøper sånne så pleier jeg å bruke en gaffel og trykke den ut til en stor tynn sirkel. Da blir den akkurat passe når du steker den Anonymkode: 4cc30...88a Det gjør jeg også, men mannen slengte dem rett på, uvitende om sånne triks 😂 Men vi har hatt andre ferdige som holdt mer form enn dette da, de forsvant nesten jo 😳 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6008 Del Skrevet 6. mai Ris og grønnsaker i en kokos,silkentofu og gul curry pastesaus toppet med sesamfrø Anonymkode: d6351...cf4 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6009 Del Skrevet 6. mai 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ris og grønnsaker i en kokos,silkentofu og gul curry pastesaus toppet med sesamfrø Anonymkode: d6351...cf4 Kreativt! Ser deilig ut Anonymkode: dbea1...e51 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6010 Del Skrevet 6. mai Potetbåter, baconsurret kyllingfilet og salat 🙂 Anonymkode: 48ce3...ef7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 6. mai #6011 Del Skrevet 6. mai 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 6. mai #6012 Del Skrevet 6. mai Fiskepinner i wrap med en slags epletzatsiki. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mai #6013 Del Skrevet 6. mai Jeg måtte redde en litt fargeløs og smakløs kålrabi. Den fikk bli med i suppe med masse potet, gulrot, løk, hvitløk, chili og ingefær. Med matfløte og creme fraiche☺️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 6. mai #6014 Del Skrevet 6. mai Kjøttboller i brun saus med fløtepoteter til 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 6. mai #6015 Del Skrevet 6. mai Pasta med restesaus og en raus mengde parmesan. Det smakte godt i dag også. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6016 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kreativt! Ser deilig ut Anonymkode: dbea1...e51 Takk!🥰 Anonymkode: d6351...cf4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 7. mai #6017 Del Skrevet 7. mai Kjøttpudding 😊 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #6018 Del Skrevet 7. mai Sneips skrev (20 minutter siden): Kjøttpudding 😊 Kjøttpudding har blitt borte fra mine middagsalternativ for mange år siden, men nå fikk lyst på det igjen. Anonymkode: dafff...2a0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 7. mai #6019 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kjøttpudding har blitt borte fra mine middagsalternativ for mange år siden, men nå fikk lyst på det igjen. Anonymkode: dafff...2a0 Jeg tror det er andre gang vi har det på de 4 årene vi har vært sammen her, så ikke en ukentlig affære her heller 😅 Men en gang iblant kommer jeg over det i butikken og kjøper på innfall- angrer aldri 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 7. mai #6020 Del Skrevet 7. mai Brødskive med herregårdsskinke og paprika. Kjeks til dessert. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå