Trish Skrevet 19. april 2022 #441 Del Skrevet 19. april 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. april 2022 #442 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) Ferdige maispanerte fiskepinner. Hjemmelaget rotmos. (Potet, persillerot og kålrabi) Endret 20. april 2022 av Frøkenfryden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 20. april 2022 #443 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) 2 rester middag i dag, blomkål og brokkoli grateng fra i går og kylling gryte fra mandag Endret 20. april 2022 av elien 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. april 2022 #444 Del Skrevet 20. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 20. april 2022 #445 Del Skrevet 20. april 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #446 Del Skrevet 21. april 2022 Kan ikke alle skrive hva det er bilde av? Det er mange ganger helt umulig å se hva som er på tallerkenen og hvis det ser fristende ut er det da vanskelig å gjette seg til hva slags rett det er og det tar fort opp mye plass i tråden om det stadig skal komme spørsmål om hva det er andre har laget. Det tar 10 sekunder å skrive navnet på retten/innholdet under bildet. Anonymkode: cf082...f1b 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #447 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan ikke alle skrive hva det er bilde av? Det er mange ganger helt umulig å se hva som er på tallerkenen og hvis det ser fristende ut er det da vanskelig å gjette seg til hva slags rett det er og det tar fort opp mye plass i tråden om det stadig skal komme spørsmål om hva det er andre har laget. Det tar 10 sekunder å skrive navnet på retten/innholdet under bildet. Anonymkode: cf082...f1b Jeg er enig i at det i utgangspunktet er en smart ting å gjøre, men jeg for min del lager ofte ting som ikke heter noe som helst, men som bare er noe jeg fant opp der og da. Ofte kan det være typ en kombinasjon av en rest jeg fant i fryseren (som jeg innimellom ikke husker hva var en gang), to typer restemat fra tidligere i uka og 23 nye ingredienser for å få det til å smake godt eller bli nok mat. Da tar det langt mer enn 10 sekunder å beskrive retten 😅 Men jeg skal definitivt bli flinkere til å skrive hva det er når det er noe som kan beskrives 😊 Anonymkode: 5b50f...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 21. april 2022 #448 Del Skrevet 21. april 2022 Lettsaltet torsk, bakt i ovn med fersk esdragon og sitron, med asberges bønner og kremet potetstappe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #449 Del Skrevet 21. april 2022 Ble middag på Sandvika storsenter etter en lang dag med shopping Anonymkode: 44b35...0e3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. april 2022 #450 Del Skrevet 21. april 2022 (endret) Glemte å skrive hva det var. Det er ostesnitzel, med poteter, grønnsaker og brunsaus. Endret 21. april 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 21. april 2022 #451 Del Skrevet 21. april 2022 Torsk med chorizo og diverse grønnsaker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 21. april 2022 #452 Del Skrevet 21. april 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 22. april 2022 #453 Del Skrevet 22. april 2022 Kyllinglårfile vendt i melblanding, stekt på panne med smør, perlespelt kokt, og blandet med stekt rødløk og søtpaprika, og erter. Var utrolig godt, har fått sånn sansen for perlespelt 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. april 2022 #454 Del Skrevet 22. april 2022 (endret) Salatblanding, ost, ris, biffstrimler, tacosaus. Endret 22. april 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. april 2022 #455 Del Skrevet 22. april 2022 Kjøtt av kyllinglår, ovnsbakte poteter, gulrøtter, blomkål og brokkoli, toppet med yoghurt basert Alfredosaus 👌🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #456 Del Skrevet 22. april 2022 Ble litt ta hva man har i fryser og skap. Prochetta (sånn ferdig rullet liggende i stekepose), nypoteter marinert i olje og krydder og så stekt i panne, peppersaus. Sistnevnte passet ikke så veldig godt til syns jeg, men det var den eneste sausen jeg hadde i skapet og jeg klarer ikke lage sauser fra bunnen 🙈😂 Anonymkode: 44b35...0e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 23. april 2022 #457 Del Skrevet 23. april 2022 Laget noe for første gang i dag(blir ikke siste gangen!), confitert salma laks. Klarte ikke bestemme meg på smør eller olivenolje, så jeg prøvde begge. Og uten tvil best i smør, ikke så stor forskjell på smaken, men, du verden så stor forskjell på saftigheten. Mye safitigere i smør, og bildene klare ikke å få frem saftigheten på fisken. Hadde små nypoteter og asberges bønner til. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 23. april 2022 #458 Del Skrevet 23. april 2022 elien skrev (2 minutter siden): Laget noe for første gang i dag(blir ikke siste gangen!), confitert salma laks. Klarte ikke bestemme meg på smør eller olivenolje, så jeg prøvde begge. Og uten tvil best i smør, ikke så stor forskjell på smaken, men, du verden så stor forskjell på saftigheten. Mye safitigere i smør, og bildene klare ikke å få frem saftigheten på fisken. Hadde små nypoteter og asberges bønner til. Ja smør er å foretrekke ved steking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 23. april 2022 #459 Del Skrevet 23. april 2022 Marye skrev (1 minutt siden): Ja smør er å foretrekke ved steking Joda, bruker alltid smør til steking, men i dag var det confitering...... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 23. april 2022 #460 Del Skrevet 23. april 2022 Fufu, spinat, gulrøtter, biffgryte. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå