Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pulled Chicken (fra datodisken) i smørrstet brioch burger brød, med salat, tomat, bacon, chipotle maio, søt paprika og Hoff airfryer sticks med en Hoff litt hot ostet saus

7okt25.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å kvitte meg med litt fra fryseren, og fant en rød boks med mystisk innhold. Var litt vanskelig å se hva det var før det tinte, men skjønte at det var en gryte av noe slag. Da det fikk tint, skjønte jeg at dette var restene av en curry med oksekjøtt som jeg lagde for ikke såååå lenge siden. Fornøyd med det! Hadde kokt ris, salat og en usexy klatt med naturell yoghurt til. 

Skal begynne å merke bokser i fryseren med hva de inneholder 😅

20251007_165420.thumb.jpg.85e60aa94493161f2b91830b5f088f74.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Greek stifado! 

Ubeskrivelig god komfortmat. Her med potetpure.

Langkokt oksekjøtt som bare smelter i munnen. Tok bilde av ungens porsjon, som skal selvfølgelig være uten synlig løk 🤣

https://realgreekrecipes.com/stifado/

Greek stifado.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet

Samboer har laget sopprisotto med sopp og bacon på🥰

IMG_9285.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Kald ribbenstek med rødkål på brødskive. Kjapt, men godt. 20251007_171606.thumb.jpg.e2d0ea828a001d7102a434937bbd3c96.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet

Hadde egetlig lyst på kylling i vaffel, men det ente opp med pølse i vaffel i dag, bacon svøpt ostegrill og karamellisert løk. Det var utrolig godt!

8okt25.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Har hatt en dårlig dag, så det var egentlig fint å lage middag og fokusere på dét i stedet for alt annet 😊 I dag ble det thai red curry! Manglet som vanlig noen ingredienser i oppskriften, så brokkoli og gulrot ble erstattet med aspargesbønner og paprika. Veldig godt, men kunne brukt myyyye mer chili. Mulig jeg justerer restene i morgen med litt mer spice. Liker når det kicker litt! 

20251008_174741.thumb.jpg.c089fcb86a33ec9005773224bc7960f4.jpg

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Potet-og sellerirotsuppe.
Med potet, sellerirot, selleristang, sjalottløk, kyllingbuljong og creme fraiche. Servert med lompetoast med gruyere i🥰

IMG_9296.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Vært på en liten kontroll på SUS i dag, så vi var kjapt innom noen foodtrucker her og tok med oss hjem 2 retter vi delte, 1 enkel kylling og pomfri med chipotlemaio og japansk chicken karaage

9okt125.jpg

9okt225.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Ble ikke som planlagt i dag heller, planen var pannekaker med bacon, endte opp med stekt egg i stede for, med nystekt maistrekant (kjøper frossen på Mega, og steker etter behov) og søt paprika

10okt25.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Ble en enkel middag i dag: Gilde Baconburger toppet med parmesan ost, servert med burger brød med avocado dressing og poteter 👌🏻

IMG_4870.jpeg

• Hjerte 2
Skrevet

Har hatt besøk av hen eldste, og vi har kost oss med taco, jeg lager bowl og har taco-tubs ved siden av. Isberg i bunn, rødløk, søt paprika, mais, ost, biffdeig (som alltid, fra datodisken), rømme, salsa og hermetisk mild chili

11okt25.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Betasuppe, kokt på lettsaltet svineknoker. Nydelig mat! Sko egentlig hatt sviskegrøt til desert, men det var det ikke plass til i magen etterpå, så det blir i morgen :tommelopp2:

12okt125.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Har vært på besøk hos ei venninne i helga, og vi har kjøpt take away i stedet for å lage mat. Det var dumt, for jeg har nå herved vært borti den dårligste kebaben i mitt liv. Shout out til Bakt & Smash i Kongsberg! Det ble første og siste gang 😅 

I dag ble det skikkelig søndagsmiddag med flesk og duppe! Mye bedre enn kjip kebab 😄

20251012_180741.thumb.jpg.2bcdd0f198971a3c6593c60d1615413e.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Glemte å poste i helgen, men det ble Pinsa med hvit saus, skinke, rødløk og Tine sin nye Mozzarella både lørdag og søndag 😊

IMG_4875.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Dagens middag: Halloumi stekt med Sweet Chilli Wok Saus, pannestekt brokkoli og blomkål, og litt ris 👌🏻

IMG_4890.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nakkekotelett, strimlet og marinert, så vendt i melblanding-egg-melblanding, stekt crispy i olje, stekt løk, rødløk, søt paprika, mais, hadde over ferdig kjøpt veldig godt sur søt saus, og kjøttet oppi der til slutt, ris og brokkoli til

13okt25.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke så spennende. Rester fra igår. Flesk og duppe dag 2. Brukte grønne erter i dag i stedet for rosenkål. 

20251013_170922.thumb.jpg.d81bf42960c42aef1547cf51fbed4b58.jpg

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...