Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde lyst på sushi, men pga. alt har blitt dyrere, så har jeg bestemt at sushi kan jeg ha 1 gang i mnd for å spare penger. Og jeg har hatt sushi i september. Det kommer ny månedens rett i oktober, og det er stor sjanse for sushi neste helg 👀

Men da jeg har lyst på litt spice, litt asiatiske smaker, så ble det Satay Kylling i dag. Veldig enkelt, marinert kylling med ris. Jeg er ikke stor fan av peanøtt saus, jeg har begynt å varme opp for smaken av peanøtter, men saus blir for mye 😅 Men saftig kylling fra air fryer 👌🏻

IMG_7588.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lårfilet av kylling som er kokt en stund i hjemmelagd saus. Servert med grov ris og stekt kantarell☺️

IMG_2531.jpeg

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke noe voldsom appetitt i dag etter å ha spist litt vel mye rester av tomatsuppe til lunsj, så dagens middag ble to pitabrød fyllt med ost og dyppet i hvitløkssaus, med litt grønt til 

20230930_174300.jpg

Anonymkode: 48ce3...ef7

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bidra for første gang jeg og 😅

Tidlig middag idag; Chili con carne med rømme og koriander 😊IMG_20231001_133418.thumb.jpg.720de56483ff699f5008255d49534f5a.jpg

Anonymkode: 8a027...3b1

• Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hatt fisk på alt for lenge, så i dag ble det en klassiker; sei og poteter 😄

Første gang jeg prøver sei i airfryer. Melpanering fungerer egentlig ganske dårlig i den er min erfaring 😅 Veldig lite farge på fisken, men gjennomstekt og god 👌🏻

IMG_7605.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...