Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Parmesan-og hvitløksgrateng med kyllingkjøttdeig og erter. Kålsalat, tomat og kremet balsamikoeddik ved siden av. Var deilig, elsker parmesan! 

20230112_140948.jpg

• Liker 9
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nachos 🤩 Det var lenge siden, måtte ha det i dag, med biffdeig, cheddar og velagret norvegia og litt gul (mild chili?)pepper på toppen

12jan23.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (1 time siden):

Nachos 🤩 Det var lenge siden, måtte ha det i dag, med biffdeig, cheddar og velagret norvegia og litt gul (mild chili?)pepper på toppen

12jan23.jpg

Den biffdeigen du stadig spiser, er det det samme som kjøttdeig eller karbonadedeig?

Anonymkode: 892bc...049

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den biffdeigen du stadig spiser, er det det samme som kjøttdeig eller karbonadedeig?

Anonymkode: 892bc...049

Limer inn kopi av svar fra tidligere i tråden.

Det er laget sjå en lokal slakter, føles som det er laget av mer kjøtt, ingen spor av brusk eller andre ting som er i kjøttdeig og karbonadedeig. Er meget magert, smaker bedre/mer enn kjøttdeig. Eneste er at det er litt dyrt, men jeg kommer veldig ofte over det på dato salg, tror ikke jeg noen gang har kjøpt til full pris. Det er heller ikke gasspakket, derfor blir det heller ikke den lukten som kan komme i de industri pakket kjøttdeigen, de pakker dette to ganger i uken, er meget ferskt og godt produkt, prøver å alltid ha i fryså.

Tillegginfo, kjøper det på lokal Mega, som får det direkte fra slakter. Blir pakket som Husets Biffdeig, de har også kjøttdeig fra samme slakter. Er ikke 100 % sikker, men tror det kommer ifra Klepp/Bryne (Skretting kanskje?)

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soyanuggets, surkål, blomkål, gulrot, potet, smør, tyttebærsyltetøy og sylteagurk. Driver og spiser meg gjennom restene etter jul om dagen :nissevink:

20230113_201312.jpg

Anonymkode: 5b50f...7e4

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens middag; ovnsbakt laks med ovnsbakte poteter, forkullede løkringer og hvitløksdressing.

*løkringene ble ikke spist da de ble litt for godt stekt 😅

031F36DF-B055-4AA6-94F1-CA1E00F03274.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pitabrød (1 delt i 2, lettere å fylle det) med salat, rødløk, søtpaprika og strimlet svin med taco-krydret melblanding

14jan23.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...