AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2021 Del Skrevet 30. november 2022 SVK skrev (32 minutter siden): Hva er vegetardeig og hvordan spises det? Vegetardeig kan være så mangt og brukes til så mangt. Eks pasta,taco,pizza,i bowls som på bildet osv. Men akkurat denne deigen er en variant av denne http://www.veganmisjonen.com/2018/04/oppskrift-nottdeig-vegan.html?m=1 Anonymkode: 2de54...bda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. november 2022 #2022 Del Skrevet 30. november 2022 Fiskekake med potet-og sellerirotmos😊 4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. november 2022 #2023 Del Skrevet 30. november 2022 (endret) 1 hour ago, elien said: Ja, de er de beste lompene! Så bra at du likte dem Til og begynne med så var det ikke så mange butikker som hadde disse inne, nå er de på den lokale Kiwi og på en Ekstra butikk her. De selger nok en del av dem, siden dem er på flere butikker nå. Etter jeg har prøvd dem, så smaker ikke andre lomper så godt. Jeg fikk kjøpt mine på Meny. Flott at flere butikker har begynt å selge disse lompene! 1 hour ago, AnonymBruker said: Vegetardeig kan være så mangt og brukes til så mangt. Eks pasta,taco,pizza,i bowls som på bildet osv. Men akkurat denne deigen er en variant av denne http://www.veganmisjonen.com/2018/04/oppskrift-nottdeig-vegan.html?m=1 Anonymkode: 2de54...bda Takk! Så veldig godt ut! Endret 30. november 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 30. november 2022 #2024 Del Skrevet 30. november 2022 Ble inspirert av Elien og ville lage kyllingfrikasé, men sånn ble det ikke i dag 🙈 Kjøpte kylling på tilbud hos Meny og begynte matlagingen, men som jeg alltid gjør, smaker jeg meg til underveis og det endte på en Asiatisk suppe/gryte. Det ble nydelig! 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. november 2022 #2025 Del Skrevet 30. november 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #2026 Del Skrevet 30. november 2022 SVK skrev (2 timer siden): Jeg fikk kjøpt mine på Meny. Flott at flere butikker har begynt å selge disse lompene! Takk! Så veldig godt ut! Anbefales på det varmeste og det kan varieres som man ønsker. Ulike nøtter,velge annen sopp,variere krydder utifra hva det skal brukes til. Til pizza slenger jeg i oregano og til pasta basilikum osv Anonymkode: 2de54...bda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 30. november 2022 #2027 Del Skrevet 30. november 2022 Fredagspizza på en onsdag. Stekt på pizzastein på grillen Fargen på bildet ble blass, men smakte veldig godt 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. november 2022 #2028 Del Skrevet 30. november 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Anbefales på det varmeste og det kan varieres som man ønsker. Ulike nøtter,velge annen sopp,variere krydder utifra hva det skal brukes til. Til pizza slenger jeg i oregano og til pasta basilikum osv Anonymkode: 2de54...bda Tusen takk for tipsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 30. november 2022 #2029 Del Skrevet 30. november 2022 Pasta og kjøttsaus 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 1. desember 2022 #2030 Del Skrevet 1. desember 2022 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 1. desember 2022 #2031 Del Skrevet 1. desember 2022 Har produsert opp litt til jul i dag, så gadd ikke lage middag. Men laget en koldtalerken med blant annet hjemmelaget karbonader, egen potetsalat og fløyelsmyk eggerøre, og litt mer og då 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2032 Del Skrevet 1. desember 2022 Gulrot og ingefærsuppe med linser toppet med rista og krydret cashewnøtter og brytebrød med urter og hvitløk Anonymkode: 2de54...bda 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. desember 2022 #2033 Del Skrevet 1. desember 2022 Mann har laget gryterett med elgskav. Stekt rosenkål og ris til. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindiis Skrevet 1. desember 2022 #2034 Del Skrevet 1. desember 2022 wraps med pastrami, bacon, brie og salat 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 1. desember 2022 #2035 Del Skrevet 1. desember 2022 Alene i dag, orket ikke lage noe bare til meg. Så takk Fjordland. Kjøttkaker, poteter og ertestuing 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. desember 2022 #2036 Del Skrevet 1. desember 2022 Kyllingwok med sataysaus og eggenudler. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 1. desember 2022 #2037 Del Skrevet 1. desember 2022 Pasta med kjøttsaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 2. desember 2022 #2038 Del Skrevet 2. desember 2022 Jeg har lært at Toro har hele 4 ulike pakker for å lage lasagne. Jeg har ikke sett den merket «italiensk før», den var dyr, men jeg ønsker å prøve den. Da kjøtt er blitt så dyrt, så ble det grønnsakslasagne på meg; gulrøtter, sopp og spinat 👌🏻👍🏻 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 2. desember 2022 #2039 Del Skrevet 2. desember 2022 En stor favoritt for meg er sosisser, det er noe de kunne solgt året rundt, ikke bare ved jul. I dag ble det stekte sosisser med stekte poteter og løk 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 2. desember 2022 #2040 Del Skrevet 2. desember 2022 elien skrev (5 minutter siden): En stor favoritt for meg er sosisser, det er noe de kunne solgt året rundt, ikke bare ved jul. I dag ble det stekte sosisser med stekte poteter og løk En avsporing fra 80-tallet. Ei venninne jobba i delikatesseforretning. Var innom og besøkte henne på jobb Kommer en kunde som høyt og tydelig bestilte 1 kg englepikker Vi på 17 år ble så flaue at vi nesten sank gjennom gulvet 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå