Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den autentisk Costa Ricanske retten Gallo De Pinto. Servert med Lizano. Egentlig en rett som brukes som tilbehør til mye, men kjørte den som en slags brunsj til middag 😉

EF9A4DCD-B874-4C8C-8D1A-E5705207F99E.jpeg

Anonymkode: ec39a...d5a

• Liker 9
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit pizza med planti alternativ til rømme med oregano og urtesalt,karamelisert rødløk,potet,vårløk,spinat og olivenolje. (Mørke kvelder gir desverre ikke bildet justise 🙈)

8E264329-36FD-4778-AF92-1B8712DB18B5.jpeg

Anonymkode: 2de54...bda

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger bildet i spoiler tag, for det ser ikke appetitelig ut (og er ikke ment å se pent ut heller). Jeg har testet positivt for corona. Jeg synes synn i meg selv 🥺 har endometriose, og det aller verste akkurat nå er de sterke «mensen krampe lignende smertene» som foregår lavt i ryggen/på fremsiden 🥺 Det er noe inni der som ikke liker dette viruset.

Men videre til maten; Fiskekaker i brun saus med poteter. Men siden jeg krøller meg sammen i sofaen ble det «barne metoden» der alt smasjes sammen og ja, ser ikke pent ut, men gjør at jeg kan sitte med teppe i sofaen og spise med kun gaffel 😅 Åpne spoiler for å se på eget ansvar, dere er advart.

Spoiler

8C7ECAD5-70DF-4B2C-AB1A-4B0A53AB5E71.thumb.jpeg.da4ef3ee08d99da70bb9364f6d12821d.jpeg

• Liker 6
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana807 skrev (8 minutter siden):

Jeg legger bildet i spoiler tag, for det ser ikke appetitelig ut (og er ikke ment å se pent ut heller). Jeg har testet positivt for corona. Jeg synes synn i meg selv 🥺 har endometriose, og det aller verste akkurat nå er de sterke «mensen krampe lignende smertene» som foregår lavt i ryggen/på fremsiden 🥺 Det er noe inni der som ikke liker dette viruset.

Men videre til maten; Fiskekaker i brun saus med poteter. Men siden jeg krøller meg sammen i sofaen ble det «barne metoden» der alt smasjes sammen og ja, ser ikke pent ut, men gjør at jeg kan sitte med teppe i sofaen og spise med kun gaffel 😅 Åpne spoiler for å se på eget ansvar, dere er advart.

Skjul innhold

8C7ECAD5-70DF-4B2C-AB1A-4B0A53AB5E71.thumb.jpeg.da4ef3ee08d99da70bb9364f6d12821d.jpeg

Gode barndomsminner. Vi hadde kålrotstappe ved siden av. Takk for at du postet, dette blir en av ukens middager. :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (1 time siden):

Gode barndomsminner. Vi hadde kålrotstappe ved siden av. Takk for at du postet, dette blir en av ukens middager. :)

Kjekt å kunne bidra 😄

Er vandt til å ha kokte grønsaker og/eller raspete gulrøtter og/eller makaroni til også. Men ble en litt enklere variant 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomkål og eplesuppe med imat fraiche, gresskarkjerner og spiselige blomster.

AC131878-8F30-4507-9171-4F9CDC5F1CAB.jpeg

Anonymkode: 2de54...bda

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har laget en ny ladning med lunsjkaker i dag, hadde med potetstappe og stekt løk til. Å resten fikk ta turen til fryså

1november.jpg

1november1.jpg

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilpasset sykehusmat til meg. Sikkert en rar kombinasjon noen, men var veldig godt! 

20221101_200030.jpg

Anonymkode: 002cf...a58

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...