Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne dagen på året. Ikke helt min favoritt, men andre i huset liker det.

37BA6A8B-8233-40F9-B88E-7F982DF96AC1.jpeg

Anonymkode: ec39a...d5a

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble dert enkel Fjordland på meg og noe rester på hen yngste, for vi har vært på et kattesenter i dag, skulle bare en tur å se, og kom hjem med to små jenterpuser som var kommet inn i går og de trengte forsterhjem til. Og siden vi har vært det tidligere så ble vi fort godkjent og det gikk fortere enn forventet.

😺❤️

18oktober.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/15/2022 at 8:33 PM, elien said:

Det vet jeg ikke, de er laget i Flekkefjord. Jeg har sett dem i Stavanger, i tilegg til lokal butikken. De selges nok ihvertfall til Kristiansand. Du kan sikkert sende dem en mail å høre hvor dem selges. De er vært en liten kjøretur vis du må det. De kommer i den lokale Megaen, samme dag som de blir stekt, og de kommer nesten varme i butikken tirsdager og fredager

Sjekket og de selger Lisbets Potetkaker på min lokale Meny. Skal prøve å finne ut når de blir levert og få smakt dem når de er ferskest mulig! :tommelopp:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (13 timer siden):

Sjekket og de selger Lisbets Potetkaker på min lokale Meny. Skal prøve å finne ut når de blir levert og få smakt dem når de er ferskest mulig! :tommelopp:

Ferske potetkaker med meierismør og sukker. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Brunhilde said:

Ferske potetkaker med meierismør og sukker. Nam!

Og kanel. :arwen:

I tillegg skal jeg teste dem med pølser. :spise:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (30 minutter siden):

Og kanel. :arwen:

I tillegg skal jeg teste dem med pølser. :spise:

Ooog ost og skinke og brett og stek i tørr panne på begge sider.. mmmm🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Ovnsstekt middagsomelett. Skjæres opp og legges i lomper med salat🥰

2FE83A2B-A0D7-4D9F-92D5-8A461DBCF20C.jpeg

Smart :jepp: Hva har du i?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (32 minutter siden):

Smart :jepp: Hva har du i?

Takk, digger å lage i liten form og bare løfte ut med bakepapir. Så lett! Fyll varierer etter rester jeg har. I dag: litt stekt fancysalami, vårløk og hvitløk. Så ost og egg og creme fraiche og melk. Og resten av en timianpotte☺️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AprilRyan

Gadd ikke å lage noe særlig i dag så ingenting er hjemmelaget, men coconut peanut saus med kylling, nanbrød og mango chutney.

20221019_175742.thumb.jpg.1f0351bde1415b734063e093785161ba.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Takk, digger å lage i liten form og bare løfte ut med bakepapir. Så lett! Fyll varierer etter rester jeg har. I dag: litt stekt fancysalami, vårløk og hvitløk. Så ost og egg og creme fraiche og melk. Og resten av en timianpotte☺️

Synes det høres smart ut, bruker du en brødform? Dette må jeg prøve og :jepp: Hilsen hun som enda ikke har somlet seg til å kjøpe jordskokk :sjenert:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Synes det høres smart ut, bruker du en brødform? Dette må jeg prøve og :jepp: Hilsen hun som enda ikke har somlet seg til å kjøpe jordskokk :sjenert:

Haha! Man må gi seg selv tid😘 Jeg bor med en matentusiast så vi har veldig mange størrelser på ildfaste former. 😂Den i dag er kanskje en halv typisk lasagneform. Brødform vil nok også funke! Jeg har ca 2 cm høyde på røra i form, og da på 200 grader 25 min, blåser seg opp når klar. Paiform også ok! Legg bakepapir i bunn der også bare. 🙂

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Haha! Man må gi seg selv tid😘 Jeg bor med en matentusiast så vi har veldig mange størrelser på ildfaste former. 😂Den i dag er kanskje en halv typisk lasagneform. Brødform vil nok også funke! Jeg har ca 2 cm høyde på røra i form, og da på 200 grader 25 min, blåser seg opp når klar. Paiform også ok! Legg bakepapir i bunn der også bare. 🙂

Takk for tips! Må være greit med en matentusiast i hus :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...