AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1661 Del Skrevet 17. oktober 2022 Denne dagen på året. Ikke helt min favoritt, men andre i huset liker det. Anonymkode: ec39a...d5a 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 17. oktober 2022 #1662 Del Skrevet 17. oktober 2022 I dag ble det pitabrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. oktober 2022 #1663 Del Skrevet 17. oktober 2022 Stekt salma med rotmos (potet, gulrot, sellerirot) med grønt til🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1664 Del Skrevet 17. oktober 2022 Gårsdagens middag: falafler, potetmos og erter. Anonymkode: 5b50f...7e4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 18. oktober 2022 #1665 Del Skrevet 18. oktober 2022 I dag ble dert enkel Fjordland på meg og noe rester på hen yngste, for vi har vært på et kattesenter i dag, skulle bare en tur å se, og kom hjem med to små jenterpuser som var kommet inn i går og de trengte forsterhjem til. Og siden vi har vært det tidligere så ble vi fort godkjent og det gikk fortere enn forventet. 😺❤️ 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. oktober 2022 #1666 Del Skrevet 18. oktober 2022 Samson sin pizza.. ååhh. Så god🥰 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. oktober 2022 #1667 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) On 10/15/2022 at 8:33 PM, elien said: Det vet jeg ikke, de er laget i Flekkefjord. Jeg har sett dem i Stavanger, i tilegg til lokal butikken. De selges nok ihvertfall til Kristiansand. Du kan sikkert sende dem en mail å høre hvor dem selges. De er vært en liten kjøretur vis du må det. De kommer i den lokale Megaen, samme dag som de blir stekt, og de kommer nesten varme i butikken tirsdager og fredager Sjekket og de selger Lisbets Potetkaker på min lokale Meny. Skal prøve å finne ut når de blir levert og få smakt dem når de er ferskest mulig! Endret 18. oktober 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. oktober 2022 #1668 Del Skrevet 19. oktober 2022 SVK skrev (13 timer siden): Sjekket og de selger Lisbets Potetkaker på min lokale Meny. Skal prøve å finne ut når de blir levert og få smakt dem når de er ferskest mulig! Ferske potetkaker med meierismør og sukker. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. oktober 2022 #1669 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) 49 minutter siden, Brunhilde said: Ferske potetkaker med meierismør og sukker. Nam! Og kanel. I tillegg skal jeg teste dem med pølser. Endret 19. oktober 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. oktober 2022 #1670 Del Skrevet 19. oktober 2022 SVK skrev (30 minutter siden): Og kanel. I tillegg skal jeg teste dem med pølser. Ooog ost og skinke og brett og stek i tørr panne på begge sider.. mmmm🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. oktober 2022 #1671 Del Skrevet 19. oktober 2022 12 minutter siden, Frøkenfryden said: Ooog ost og skinke og brett og stek i tørr panne på begge sider.. mmmm🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 19. oktober 2022 #1672 Del Skrevet 19. oktober 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 19. oktober 2022 #1673 Del Skrevet 19. oktober 2022 I dag bestemte og lagte hen yngste middagen, Hoff paprika pomfri og stekt kjøttpølse 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. oktober 2022 #1674 Del Skrevet 19. oktober 2022 Ovnsstekt middagsomelett. Skjæres opp og legges i lomper med salat🥰 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. oktober 2022 #1675 Del Skrevet 19. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ovnsstekt middagsomelett. Skjæres opp og legges i lomper med salat🥰 Smart Hva har du i? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. oktober 2022 #1676 Del Skrevet 19. oktober 2022 Rumle skrev (32 minutter siden): Smart Hva har du i? Takk, digger å lage i liten form og bare løfte ut med bakepapir. Så lett! Fyll varierer etter rester jeg har. I dag: litt stekt fancysalami, vårløk og hvitløk. Så ost og egg og creme fraiche og melk. Og resten av en timianpotte☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 19. oktober 2022 #1677 Del Skrevet 19. oktober 2022 Gadd ikke å lage noe særlig i dag så ingenting er hjemmelaget, men coconut peanut saus med kylling, nanbrød og mango chutney. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. oktober 2022 #1678 Del Skrevet 19. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Takk, digger å lage i liten form og bare løfte ut med bakepapir. Så lett! Fyll varierer etter rester jeg har. I dag: litt stekt fancysalami, vårløk og hvitløk. Så ost og egg og creme fraiche og melk. Og resten av en timianpotte☺️ Synes det høres smart ut, bruker du en brødform? Dette må jeg prøve og Hilsen hun som enda ikke har somlet seg til å kjøpe jordskokk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. oktober 2022 #1679 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Rumle skrev (4 minutter siden): Synes det høres smart ut, bruker du en brødform? Dette må jeg prøve og Hilsen hun som enda ikke har somlet seg til å kjøpe jordskokk Haha! Man må gi seg selv tid😘 Jeg bor med en matentusiast så vi har veldig mange størrelser på ildfaste former. 😂Den i dag er kanskje en halv typisk lasagneform. Brødform vil nok også funke! Jeg har ca 2 cm høyde på røra i form, og da på 200 grader 25 min, blåser seg opp når klar. Paiform også ok! Legg bakepapir i bunn der også bare. 🙂 Endret 19. oktober 2022 av Frøkenfryden 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. oktober 2022 #1680 Del Skrevet 19. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha! Man må gi seg selv tid😘 Jeg bor med en matentusiast så vi har veldig mange størrelser på ildfaste former. 😂Den i dag er kanskje en halv typisk lasagneform. Brødform vil nok også funke! Jeg har ca 2 cm høyde på røra i form, og da på 200 grader 25 min, blåser seg opp når klar. Paiform også ok! Legg bakepapir i bunn der også bare. 🙂 Takk for tips! Må være greit med en matentusiast i hus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå