Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kortreist hamburger fra et lokalt gårdsutsalg, i smørristet brioche brød med rødløk, hamburgerdressing og cheddar. 

5september.jpg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne tilbake til sunne, gode middager.

Dagens middag; melpanert sei med ovnsbakte poteter, søtpoteter og polkabeter 👌🏻👌🏻

AA62D305-D625-4E84-87CC-51834E8B1163.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greske keftedes med ovnsbakte poteter i sitron og sennepsmarinade servert med gresk salat 😁

A7B4EB7A-B043-461D-B471-787CA36B25E4.jpeg

Anonymkode: ec39a...d5a

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (31 minutter siden):

Enkel pizza med ferdig bunn, fyll er biffdeig og rødløk, sjikkelig cheddar og norvegia

6september.jpg

Hva er biffdeig? Ser du skriver det ofte..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wasa 100 med mager salami og polarkaviar, 120 g Tine gresk yoghurt, 15 g cheerios, 10 g blåbærsyltetøy søtet med sukrin og appelsin 😊 

20220906_171607.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (På 5.9.2022 den 16.05):

Kortreist hamburger fra et lokalt gårdsutsalg, i smørristet brioche brød med rødløk, hamburgerdressing og cheddar. 

5september.jpg

Nam 😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AmandaVI skrev (9 minutter siden):

Wasa 100 med mager salami og polarkaviar, 120 g Tine gresk yoghurt, 15 g cheerios, 10 g blåbærsyltetøy søtet med sukrin og appelsin 😊 

20220906_171607.jpg

Hadde satt veldig pris på det hvis det kunne droppes å skrive gram o.l. i denne tråden som ligger under mat og drikke og ikke kropp og helse hvis det er mulig ☺️ Jeg har anoreksi og er under behandling/rehabilitering, og forsøker å finne igjen matgleden - da kan innlegg med veldig mengdefokus som dette oppleves veldig triggende for meg (og sikkert mange andre) 

Anonymkode: d858b...c88

• Liker 6
  • Hjerte 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er biffdeig? Ser du skriver det ofte..

Det er laget sjå en lokal slakter, føles som det er laget av mer kjøtt, ingen spor av brusk eller andre ting som er i kjøttdeig og karbonadedeig. Er meget magert, smaker bedre/mer enn kjøttdeig. Eneste er at det er litt dyrt, men jeg kommer veldig ofte over det på dato salg, tror ikke jeg noen gang har kjøpt til full pris. Det er heller ikke gasspakket, derfor blir det heller ikke den lukten som kan komme i de industri pakket kjøttdeigen, de pakker dette to ganger i uken, er meget ferskt og godt produkt, prøver å alltid ha i fryså.

Tillegginfo, kjøper det på lokal Mega, som får det direkte fra slakter. Blir pakket som Husets Biffdeig, de har også kjøttdeig fra samme slakter. Er ikke 100 % sikker, men tror det kommer ifra Klepp/Bryne (Skretting kanskje?)

Endret av elien
la til noe
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pasta med hjemmelaget pastasaus fra tomater fra verandaen og hjemmelagde köttbullar 

57BE2C60-2F31-4B87-8398-CDA466FB4F91.jpeg

Anonymkode: 44b35...0e3

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...