AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 av merket axa. Synes det så spennende og sunt ut. Men leser nå at det ikke er så sunt pga bla. sukker. Denne er NO sugar. Men jeg lurer på hvordan dere spiser den? Hva har dere til? Med vann, melk, naturell Yogourt. Takker for svar Anonymkode: 6d9db...dd8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 Jeg tar 3-4 toppede spiseskjeer over en skål med yoghurt naturell Anonymkode: 73ac9...0ce
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 Tusen takk! Spiser aldri melkeprodukter. Men det er vel egentlig smart og kanskje sunt å få i seg litt av det også😘 Anonymkode: 6d9db...dd8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk! Spiser aldri melkeprodukter. Men det er vel egentlig smart og kanskje sunt å få i seg litt av det også😘 Anonymkode: 6d9db...dd8 Går sikkert an å spise den med plantebaserte meieriprodukter også dersom du holder deg unna meieriprodukter Jeg spiser sjeldent granola alene fordi jeg ikke blir mett av det (+ dersom jeg spiser meg mett på det så er halve boksen borte og det er dyrt i lengden), så jeg har gjerne noe frukt ved siden av og kokt egg i eggeglass med en liten smørklatt Anonymkode: 73ac9...0ce
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 Ok trodde det var veldig mettende? BTW Det er denne. Var på tilbud på meny:) https://www.axa.no/produkter/granola/axa-granola-eple-rosin/ Anonymkode: 6d9db...dd8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #6 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ok trodde det var veldig mettende? BTW Det er denne. Var på tilbud på meny:) https://www.axa.no/produkter/granola/axa-granola-eple-rosin/ Anonymkode: 6d9db...dd8 Jeg synes at det er så godt at det ikke er mettende om det gir mening Anonymkode: 73ac9...0ce
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #7 Skrevet 27. januar 2022 Personlig velger jeg heller granola med sukker foran disse med kunstig søtning. Hadde syntes det var bedre om de kom usøtet og de som vil heller kan bruke ønsket søtning. Anonymkode: 972e3...128 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #8 Skrevet 27. januar 2022 ok -så den linken jeg la ved er kunstig setning?? TS her Anonymkode: 6d9db...dd8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #9 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): ok -så den linken jeg la ved er kunstig setning?? TS her Anonymkode: 6d9db...dd8 Nei Anonymkode: c8c78...1aa
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #10 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): av merket axa. Synes det så spennende og sunt ut. Men leser nå at det ikke er så sunt pga bla. sukker. Denne er NO sugar. Men jeg lurer på hvordan dere spiser den? Hva har dere til? Med vann, melk, naturell Yogourt. Takker for svar Anonymkode: 6d9db...dd8 Alpro vaniljeyoghurt 😍 Anonymkode: c8c78...1aa
Brunhilde Skrevet 28. januar 2022 #11 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): ok -så den linken jeg la ved er kunstig setning?? TS her Anonymkode: 6d9db...dd8 Nei, hvis du leser på innholdet, så ser du at den er søtet med daddelpulver.
applestories Skrevet 28. januar 2022 #12 Skrevet 28. januar 2022 Har ikke prøvd akkurat denne, men annen granola spiser jeg alltid sammen yoghurt/kesam/cottage cheese. Blander to av de over, har litt granola over halve skålen og frukt/bær over andre halvparten. Eventuelt granola over halvparten av frukten. Nettopp på grunn av kaloriene bruker jeg det mest som topping. Og så liker jeg ikke når ting blir bløte og begynner å løse seg opp, så jeg blander det aldri sammen.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #13 Skrevet 28. januar 2022 TS her. Tusen takk for tips🥰 Anonymkode: 6d9db...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå