AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Har flere andre bivirkninger, bl a kvalme, diare og urolig mage. Men så dukket muskelverk opp, sammen med noe ukjent. Det kjennes ut som at jeg har adrenalin i kroppen, jeg er urolig og anspent hele tiden. Når jeg er i bevegelse kjennes det ok ut, men så snart jeg setter meg og prøver å slappe av.. så får jeg det ikke til. Hva skjer? Anonymkode: b46ce...d4a
Mezzosoprena Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har flere andre bivirkninger, bl a kvalme, diare og urolig mage. Men så dukket muskelverk opp, sammen med noe ukjent. Det kjennes ut som at jeg har adrenalin i kroppen, jeg er urolig og anspent hele tiden. Når jeg er i bevegelse kjennes det ok ut, men så snart jeg setter meg og prøver å slappe av.. så får jeg det ikke til. Hva skjer? Anonymkode: b46ce...d4a Høy puls, tenker jeg - den kan nok stige litt rett i etterkant av at man har fått vaksinen.
snoren Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 høres ut som du trenger en time hos fastlege.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Skrevet 27. januar 2022 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nocebo Anonymkode: 82a9e...c3e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 Du kan søke opp legemiddelet og lese om bivirkninger på felleskatalogen.no istedet for å spørre her Diaré er en vanlig bivirkning fordi vaksinen setter seg på cellene i tarmen og dermed kan man få løs mage. Det går nok over etter en dag eller to. Anonymkode: b5cd2...edb
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #6 Skrevet 27. januar 2022 Høy puls, en irriterende bivirkning av vaksinen, men gir seg etter ett døgn. Anonymkode: a8def...9b0
Anbefalte innlegg