Gå til innhold

Er dette vanlig bivirkning på covidvaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere andre bivirkninger, bl a kvalme, diare og urolig mage. Men så dukket muskelverk opp, sammen med noe ukjent. Det kjennes ut som at jeg har adrenalin i kroppen, jeg er urolig og anspent hele tiden. 

Når jeg er i bevegelse kjennes det ok ut, men så snart jeg setter meg og prøver å slappe av.. så får jeg det ikke til.  Hva skjer?

Anonymkode: b46ce...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har flere andre bivirkninger, bl a kvalme, diare og urolig mage. Men så dukket muskelverk opp, sammen med noe ukjent. Det kjennes ut som at jeg har adrenalin i kroppen, jeg er urolig og anspent hele tiden. 

Når jeg er i bevegelse kjennes det ok ut, men så snart jeg setter meg og prøver å slappe av.. så får jeg det ikke til.  Hva skjer?

Anonymkode: b46ce...d4a

Høy puls, tenker jeg - den kan nok stige litt rett i etterkant av at man har fått vaksinen.

Skrevet

høres ut som du trenger en time hos fastlege.

Skrevet

Du kan søke opp legemiddelet og lese om bivirkninger på felleskatalogen.no istedet for å spørre her :)

Diaré er en vanlig bivirkning fordi vaksinen setter seg på cellene i tarmen og dermed kan man få løs mage. Det går nok over etter en dag eller to.

Anonymkode: b5cd2...edb

Skrevet

Høy puls, en irriterende bivirkning av vaksinen, men gir seg etter ett døgn.

Anonymkode: a8def...9b0

• Opprett ny...