AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #21 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Soya var det alternativet til ost jeg kom på i farten. Det finnes sikkert andre erstatninger også. Anonymkode: c75c7...08e Mine kikerter trumfer din prosesserte kuost Anonymkode: 68f49...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #22 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det finnes protein i druer, men i så små mengder at det blir meningsløst å tenke på det som en proteinkilde. Det stemmer nok at de fleste får i seg nok protein, for vi har en svært sterk sult på det. Problemet er at når vi får i oss nok protein gjennom f.eks bakverk, følger det med veldig mye ekstra energi (og gjerne andre ting som ikke er bra for oss) på kjøpet. Så det kan være lurt å fokusere på å spise proteinrik mat. Anonymkode: c75c7...08e Poenget er at spiser man variert og får i seg nok kalorier så får man i seg nok protein Anonymkode: 68f49...bbd 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #23 Skrevet 29. januar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Poenget er at spiser man variert og får i seg nok kalorier så får man i seg nok protein Anonymkode: 68f49...bbd Jeg vil heller si at dersom man spiser nok kjøtt og får i seg protein får man i seg nok (passende mengde) kalorier Anonymkode: c75c7...08e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #24 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg vil heller si at dersom man spiser nok kjøtt og får i seg protein får man i seg nok (passende mengde) kalorier Anonymkode: c75c7...08e Poenget mitt gjenstår Anonymkode: 68f49...bbd
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #25 Skrevet 30. januar 2022 59 minutter siden, AnonymBruker said: Poenget mitt gjenstår Anonymkode: 68f49...bbd Ja, hvis du med variert mener en forholdsvis høy andel proteinrik mat. (Og mat med en passende sammensetning av proteiner, vi må som kjent ha 9 forskjellige, og sannsynligvis er det best for helsa å innta disse i et visst mengdeforhold til hverandre også). Anonymkode: c75c7...08e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #26 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, hvis du med variert mener en forholdsvis høy andel proteinrik mat. (Og mat med en passende sammensetning av proteiner, vi må som kjent ha 9 forskjellige, og sannsynligvis er det best for helsa å innta disse i et visst mengdeforhold til hverandre også). Anonymkode: c75c7...08e Du vet hva poenget mitt var så dette blir for dumt Anonymkode: 68f49...bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå