Gå til innhold

Vegansk pizza verdure fra Coop. Sunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Soya var det alternativet til ost jeg kom på i farten. Det finnes sikkert andre erstatninger også.

Anonymkode: c75c7...08e

Mine kikerter trumfer din prosesserte kuost

Anonymkode: 68f49...bbd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det finnes protein i druer, men i så små mengder at det blir meningsløst å tenke på det som en proteinkilde. Det stemmer nok at de fleste får i seg nok protein, for vi har en svært sterk sult på det. Problemet er at når vi får i oss nok protein gjennom f.eks bakverk, følger det med veldig mye ekstra energi (og gjerne andre ting som ikke er bra for oss) på kjøpet. Så det kan være lurt å fokusere på å spise proteinrik mat.

Poenget er at spiser man variert og får i seg nok kalorier så får man i seg nok protein

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Poenget er at spiser man variert og får i seg nok kalorier så får man i seg nok protein

Jeg vil heller si at dersom man spiser nok kjøtt og får i seg protein får man i seg nok (passende mengde) kalorier :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg vil heller si at dersom man spiser nok kjøtt og får i seg protein får man i seg nok (passende mengde) kalorier :)

Poenget mitt gjenstår

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Poenget mitt gjenstår

Ja, hvis du med variert mener en forholdsvis høy andel proteinrik mat.

(Og mat med en passende sammensetning av proteiner, vi må som kjent ha 9 forskjellige, og sannsynligvis er det best for helsa å innta disse i et visst mengdeforhold til hverandre også).

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, hvis du med variert mener en forholdsvis høy andel proteinrik mat.

(Og mat med en passende sammensetning av proteiner, vi må som kjent ha 9 forskjellige, og sannsynligvis er det best for helsa å innta disse i et visst mengdeforhold til hverandre også).

Du vet hva poenget mitt var så dette blir for dumt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...