Gå til innhold

Flere som føler at Januar har vart en evighet i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles som at det har gått 3 måneder. Mørketid og Corona har gjort det ganske kjipt.

Anonymkode: 28929...cec

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år syntes jeg faktisk at januar har gått ganske kjapt :P Men har jobbet mye så dagene har lissom gått i ett.

Skrevet

Synes alltid januar føles ekstremt lang, jeg. Omtrent som dette:

Kan være et bilde av tekst som sier 'Aide-mémoire Thirty days has September, April, June and November Unless a leap year is its fate, February has twenty-eight but all the rest have three days more, excepting January, which has six thousand, one hundred and eighty-four. Brian Bilston'

• Liker 6
  • Hjerte 3
Skrevet

Uendelig lang januar. Sorgen rippes alltid opp, det er kaldt, surt og vått ute. Jeg er dårlig, gravid, feit. Svart i sinnet. Nå må lysere tider komme!

Anonymkode: 3bc84...2d1

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det føles som at det har gått 3 måneder. Mørketid og Corona har gjort det ganske kjipt.

Anonymkode: 28929...cec

Nei, føler det går altfor fort! Kan ikke tro at det snart er en ny mnd! Er som om det kun har gått en uke siden staten av året

Anonymkode: 16561...ce9

Skrevet

Lei av å kle på meg tre lag ull for å holde varmen, iallefall. Uansett hvor mye vi fyrer så fryser jeg fra innsida. 

• Liker 3
Skrevet

Enig! Jeg skjønner ikke at det kun er én måned (+tre dager) siden julaften! Det føles jo som en evighet siden jul!

Anonymkode: 2f0cd...7b9

• Liker 2
Skrevet

Helt enig... Føles som en evighet. Bursdagsmåned og hele pakka men vil bare bli ferdig med hele vinteren. 

Anonymkode: 11573...48a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Enig! Jeg skjønner ikke at det kun er én måned (+tre dager) siden julaften! Det føles jo som en evighet siden jul!

Anonymkode: 2f0cd...7b9

Det synes jeg også. Føler julen gikk så fort, og januar har vært så lang at jeg nesten skulle ønske det var desember igjen. Desember går alltid så fort 😢

Anonymkode: 68a57...0b0

Skrevet

Jeg synes januar har gått relativt raskt i år, kanskje fordi det har vært mildt? 

Gjest AprilRyan
Skrevet

Ja, det synes jeg også. Januar har alltid vært en grå og kjip måned, men i år virker den ekstremt lang og kjip. Det hjelper ikke at det er dårlig vær og at det snør og snør og snør. Heldigvis er det meldt litt lettere vær fremover. Så får jeg kanskje se sola også. 

Skrevet

31 dager kan jo være ganske lenge.    

I tillegg til vinter, alt for mange kuldegrader, snø og glatt utendørs. 

ufattelig kjip måned ja. :haar:

Anonymkode: 77361...806

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Syntes alltid januar er evig lang 😳

Anonymkode: aec69...f41

Skrevet

Ja, evig lang. Dårlig vær og kulde gir mer smerter, som gir enda dårligere livskvalitet enn på sommeren. Og så er det mørkt, ikke noe å se frem til, og lenge til våren.

Anonymkode: 815ed...81e

Skrevet

Helt enig! Vanvittig lang måned. Strømprisen hjelper ikke på. Det er kaldt ute og det er kaldt inne. Lei av å fryse. Lengter virkelig etter våren nå 😍

Anonymkode: 0f63d...18d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Ja. Dette året har allerede vært det verste året i mitt liv. Ingenting som skjer i år kan veie opp for jævlige januar 2022. 

Anonymkode: f3f5c...a05

• Hjerte 1
Skrevet

Regner med at vi snakkes i juli, og klager på årets varmebølge med muligheter for å steike speilegg på asfalten! 🌞

Skrevet

Oktober-desember gikk merkelig nok lynraskt, men ja, Januar siger avgårde som en snegle 

Anonymkode: dec48...6f4

Skrevet

Januar føles så lang fordi

1) Det mørkt og kaldt

2) Vi er fortsatt i en henvetes pandemi

3) verdens undergang kommer nærmere og nærmere😫

Anonymkode: 5af52...fce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...