Gå til innhold

Jeg vet at kollega har baksnakket meg og nå ønsker hun ikke å jobbe med meg mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra flere hold både privat og på jobb så dukker det opp ting hun sier om meg til andre. Noe har jeg også overhørt før jeg har gått inn i rommet. En slik type baksnakking er bare bortkastet pgkjip. Det handler ingenting om hvordan jeg utfører arbeidet eller slikt. 

Jeg er ikke den eneste hun har snakket om. Hun er slik som kommenterer form, farge og lukt på de utenlandske damene på jobben. Hun prater mye om alle på alle måter, mange ganger ting hun ikke har peiling på. 

Jeg har ikke giddet å bruke tid på å ordne opp med henne eller gitt noe utrykk for hva jeg vet. Jeg forholder meg nøytral og normalt hyggelig på jobb. Jeg gjør ingen forskjell på henne eller andre kollegaer.

Nå er det litt endringer i listene på jobb og neste måned må vi jobbe sammen. Dette har fyrt henne opp og hun krangler for å slippe. 

Hva er greia med slike damer? Hun har kranglet om hvem hun ønsker å samarbeide med 4 ganger det siste halve året. Ingen er gode nok da eller? Noen råd ellers for hvordan dette skal gå bra?

Anonymkode: 79feb...a9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hun som driter seg ut her… Sjefen må da legge merke til det hvis hun flere ganger har sagt at hun ikke vil samarbeide med den ene og den andre  ? Det taler ikke til hennes fordel. Kjipt for henne. Har du ansvar for å sette opp lister eller gjøre noe med hvem som jobber med hvem ? Hvis ikke er jo det sjef + baksnakkekjæring sitt problem og ikke ditt. 

• Liker 2
Skrevet
FruR skrev (11 minutter siden):

Det er hun som driter seg ut her… Sjefen må da legge merke til det hvis hun flere ganger har sagt at hun ikke vil samarbeide med den ene og den andre  ? Det taler ikke til hennes fordel. Kjipt for henne. Har du ansvar for å sette opp lister eller gjøre noe med hvem som jobber med hvem ? Hvis ikke er jo det sjef + baksnakkekjæring sitt problem og ikke ditt. 

Nei, alt er opp til sjefen. 

Skrevet

Hvor får du høre at hun går rundt og sier dette? 

Anonymkode: 8d845...5b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor får du høre at hun går rundt og sier dette? 

Anonymkode: 8d845...5b5

Sjefen sa noe, en kollega sa noe, noen i svigerfamilien sa noe. Og ting blir gjengitt innenfor en eller flere samtaler jeg har hatt med henne. Samtidig som viktige detaljer blir utelatt slik at saken blir verre for min del, enn hvordan det egentlig hang sammen. Hvordan hun prater om andre har jeg jo sett lenge selv. At hun blir sint for den hun må jobbe med får alle høre om. 

Hun har sagt til flere at jeg skulle sykemelde meg nå. Det som egentlig ble sagt var at overtid hver dag sliter ut kroppen. Om vi må fortsette slik så holder man seg ikke frisk I lengden. 

Man kjenner igjen Hvor samtalen kommer ifra, men de viktige tingene har blitt utelatt for at jeg skal høres veldig fæl ut. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...