Adonia Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 fikk et glasshjerte til bursdag av bestemor, vet ikke helt om jeg skal bytte det. det er av den typen som har vært populære en stund! har desverre ikke noen link med bilde.. noen som skjønner hva jeg mener? hva syns dere om disse hjertene?
Lina Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 synes de er nydelig, "fresher" opp med de fine fargene, jeg har et i blått og et i grønt, bruker de mye
Frk Doodad Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg syned de er kjempefine. De har jo vært populære lenge og det er MANGE som har slike så jeg begynner nok å bli litt lei.....
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #5 Skrevet 21. oktober 2005 Synes du skal beholde det jeg, som et minne fra din bestemor. Kan være koselig å tenke på om noen år, at dette smykket fikk du av henne.
karrie Skrevet 21. oktober 2005 #6 Skrevet 21. oktober 2005 Enig i at det er hyggelig å beholde hjertet du fikk som en minne om bestemoren din. Men bortsett fra det, hvis jeg bare skal tenke på hva jeg synes om glasshjertene så er jeg lei av dem. Jobber litt hos en gullsmed, og inntrykket derfra er også at de fleste kundene er lei av dem og synes det er kjedelig å kjøpe sånne nå, når det har vært så lenge og er noe veldig mange har. Hadde glasshjerter for noen år siden, men jeg ville ikke brukt de nå så lenge det kanskje ikke var noe de passa helt spesielt fint til
Adonia Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2005 jeg fikk et i en nydelig blå farge, og syns smykket var ganske fint. men hadde en anelse om at dette er smykker som MANGE har, og kanskje er på vei ut. er ikke veldig opptatt av det, men smykket er jo veldig spesielt. tror jeg har bestemt meg for å bytte det, til noen jeg er sikker på at jeg kommer til å bruke og som er litt mer min stil. men liker ike å bytte gaver , og hadde vært koselig å beholde smykket som et minne - men er jo dumt hvis jeg ikke kommer til å bruke det... tror uansett at bestemor vil at jeg skal bytte det til noe jeg virkelig liker.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. oktober 2005 #9 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg fikk et stort, rødt i bursdagsgave i fjor fra mamma og pappa. Lenken består av 10 sølvlenker satt sammen til en kraftig en. Jeg syns det er kjempefint, men det bør helst brukes sammen med enkle klær
Lady Lovelylocks Skrevet 23. oktober 2005 #10 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg fikk et i bursdagsgave for ikke lenge siden. Syns det er kjempefint
Gjest Fruktfat Skrevet 23. oktober 2005 #11 Skrevet 23. oktober 2005 jeg tror jeg har det samme som KATTAstrofe, har ikke sett noen andre som har det, de hadde bare ett i butikken, og det synes jeg er utrolig flott. litt mer spesielt enn de mindre i enkle kjeder som alle har. nå til bursdagen min fikk jeg ett til; sølvfarget.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. oktober 2005 #12 Skrevet 24. oktober 2005 jeg tror jeg har det samme som KATTAstrofe, har ikke sett noen andre som har det, de hadde bare ett i butikken, og det synes jeg er utrolig flott. litt mer spesielt enn de mindre i enkle kjeder som alle har. nå til bursdagen min fikk jeg ett til; sølvfarget. ← Er det små "diamanter" på anhenget? I såfall er det sikkert det samme. Har heller ikke sett andre som har det, de hadde visst bare ett i "min" butikk og.
Gjest Fruktfat Skrevet 24. oktober 2005 #13 Skrevet 24. oktober 2005 på anhenget var det kun hjerte på det røde, det sølvfargede var det en "diamant" på. knallfine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå