AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg klarer det bare ikke, faglig sett er jeg strek. Men sliter med å bruke egne ord og samtidig benytte meg av kilder, og å føre kilder. Syns dette nærmest er umulig. Jeg vurderer å slutte på studiet grunnet det…. Tips, råd? Anonymkode: 0fff2...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Del Skrevet 27. januar 2022 https://www.akademiskskriving.no/ Og så lærer du deg å bruke endnote hvis du ikke får til å skrive kilder selv. Anonymkode: 1fb14...315 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Del Skrevet 27. januar 2022 Du er jo ikke faglig sterk om du ikke kan gjengi pensumlitteratur med egne ord. 🤨 HVA er det som er så vanskelig egentlig? «Hansen (2020, s 40-41 hevder at slik og slik ….bla bla bla (Hansen, 2020) Relatert til det foregående kan det tenkes at dette kan bety ditt og datt for den og den.» Tipper dere har info om kildehenvisning på universitetes nettsider, det er ihvertfall lett tilgjengelig der jeg studerer. Trenger ikke gjøre det mer vanskelig enn det er. Anonymkode: bf0f2...04f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er jo ikke faglig sterk om du ikke kan gjengi pensumlitteratur med egne ord. 🤨 HVA er det som er så vanskelig egentlig? «Hansen (2020, s 40-41 hevder at slik og slik ….bla bla bla (Hansen, 2020) Relatert til det foregående kan det tenkes at dette kan bety ditt og datt for den og den.» Tipper dere har info om kildehenvisning på universitetes nettsider, det er ihvertfall lett tilgjengelig der jeg studerer. Trenger ikke gjøre det mer vanskelig enn det er. Anonymkode: bf0f2...04f HVORFOR har noen mennesker så sterkt behov for å være nedlatende? Hva har det med «faglig sterk» å gjøre? Vet du ikke at vi har mange utenlandske studenter i Norge? Man er kanskje ikke sterk språklig, er redd for å uttrykke seg feil siden det ikke er morsmålet, men det har ingenting med faget å gjøre! Anonymkode: fa09f...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå