Gå til innhold

Overraske han med stay ups?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har holdt på siden november ca. Jeg er veldig glad i å pynte med med kjoler med stay ups under når jeg skal ut, men pga covid så har vi for det meste sett hverandre i vanlige klær og pysj. 🙈 

I morgen kjører han forbi der jeg bor i forbindelse med jobb og jeg regner med at han kommer til å spørre om å komme innom en tur. Er det da innafor å møte han i døra toppløs med undertøy og stay ups? Eller kan det fort bli kleint? Han kommer jo ikke akkurat for befaring eller for å prate... 😅

Hva tenker menn her om dette? Hadde dere satt pris på det? Har lyst til å overraske han litt. 

Anonymkode: c1965...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir garantert satt pris på😊👍🏻

• Liker 1
Skrevet

Noen liker det, andre liker det ikke. Men det finner du fort ut hvis du prøver! 

Anonymkode: 1e004...304

Skrevet

Om han ikke er fan av undertøyet klarer han nok å ta det av deg.

Kjør på du. 

Anonymkode: c8daf...46d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva tenker menn her om dette? Hadde dere satt pris på det? Har lyst til å overraske han litt. 

Det vel ingen vits å spørre meg iallefall.. for det finnes ikke nei i min munn til en kvinne i kjole. Problemet er nok at jeg har pådratt meg ei fartsbot😂

Men tenkte du det som en overraskelse? ..et slikt syn skal jo si pang i boxern på sekundet! synes han det blir kleint har han mest sannsynlig forsinket reaksjon...

Skrevet

Det gjør du helt rett i :) Har selv vert naken, når den jeg dater kommer inn døra. Du sier toppløs, uten bh? I så fall dropper du trusa også, og har på kun stayups og kanskje høye heler :) 

Anonymkode: 504a2...983

• Liker 1
Skrevet

Da kjører jeg på! 😄 Tenkte tanken på stay ups og støvletter, men tror jeg sparer det til vi skal på fest neste helg, føler det er mer "naturlig" å la de stå. Har ikke gjort noe slikt tidligere så det blir spennende (forhåpentligvis) 😅 Takk for svar dere! 🤩

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Da kjører jeg på! 😄 Tenkte tanken på stay ups og støvletter, men tror jeg sparer det til vi skal på fest neste helg, føler det er mer "naturlig" å la de stå. Har ikke gjort noe slikt tidligere så det blir spennende (forhåpentligvis) 😅 Takk for svar dere! 🤩

Kom gjerne med en oppdatering😊 Kan være at det blir inspirerende for andre👍😉

• Liker 1
Skrevet

Det var stor suksess! 🥰 Helt ærlig så visste jeg ikke om han likte slike ting og hvordan han ville ta det, men det tok vel 10 sekunder så var vi var på soverommet og jeg fikk ikke lov til å ta det av. Hadde bare på en oversized skjorte over stay upsen og undertøyet. Fikk beskjed om å ta det med neste gang så nå er jeg litt redd for hva jeg har satt i gang😂

Anbefales virkelig dersom de fleste menn liker det halvparten så godt 😅 Veldig hyggelig å glede han helt uventet også. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det var stor suksess! 🥰 Helt ærlig så visste jeg ikke om han likte slike ting og hvordan han ville ta det, men det tok vel 10 sekunder så var vi var på soverommet og jeg fikk ikke lov til å ta det av. Hadde bare på en oversized skjorte over stay upsen og undertøyet. Fikk beskjed om å ta det med neste gang så nå er jeg litt redd for hva jeg har satt i gang😂

Anbefales virkelig dersom de fleste menn liker det halvparten så godt 😅 Veldig hyggelig å glede han helt uventet også. 

Neste gang han kommer innom slik, kan du jo være enda dristigere🤪 Droppe den oversized skjorta, kun stayups og truse/sko. Det ble en heftig runde på deg da i hvertfall😉

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Neste gang han kommer innom slik, kan du jo være enda dristigere🤪 Droppe den oversized skjorta, kun stayups og truse/sko. Det ble en heftig runde på deg da i hvertfall😉

At godsakene er skjult er litt av greia.

Anonymkode: 0fc53...471

Skrevet
Mustang skrev (På 27.1.2022 den 16.17):

Det blir garantert satt pris på😊👍🏻

Ingen garanti for det, jeg synes det er tantete… Jeg er 40. 

Anonymkode: 2df7b...530

Skrevet

Bra gjort👍 Jeg tror ikke det finnes en mann der ute som ikke hadde likt det. M38.

Anonymkode: 788ee...88b

• Liker 1
Skrevet

Er ikke det litt "gammeldags" at menn blir overrasket med stayups? Dette er vel i grunn vanlig undertøy nå? 

Hos oss bruker det både til hverdags og sex. 

Anonymkode: 96ede...41c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...