AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Min søster og jeg bor nesten 40 mil unnå hverandre, men av og til så får jeg tanteungene mine på besøk. Nå i helga så var de hos meg. Dette et da en jente på 16, en jente på 14, og en gutt på 12 år. I helga så skulle vi besøke badelandet i nærheten av det jeg bor. Jentene hadde med seg badedrakter, mens gutten hadde ikke med noen badebukse, så det skulle vi kjøpe til han. Vi ankom badelandet og betalte oss inn, og jentene sprang mot garderoben, mens jeg tok med meg gutten inn i badebutikken. Jeg spurte on han fant en badebukse han hadde lyst på, men så svarte han at han ikke ville ha badebukse. Han ville ha slik badedrakt som vi jentene brukte. Jeg smålo litt og så at det er bare jentene som bader i badedrakt. Guttene skal bade i short. Men han gav seg ikke, og begynte å småtute inne i butikken. Jaja, tenkte jeg. Jeg får vel kanskje spørre hun som jobbet i badebutikken om de hadde drakter som kunne passet på ham. Ekspeditrisen der var skikkelig trivelig, og hun fant en på lageret i riktig størrelse. Flott drakt som var høy ved halsen og i nakken, som dekket mye av overkroppen. Jeg tok med gutten inn i prøverommet og tredde drakta på ham, og jeg så hvordan øynene lyste opp. Men jeg måtte spørre hvorfor har hadde lyst på noe slikt å bade i. Han svarte at han hadde ønsket dette lenge, og at han syntes det såg så herlig ut å ha på seg en slik, men han visste ikke om han turte å spørre mammaen sin om å få lov. Derfor var tante god å ha 😊. Og jeg måtte love å ikke si noe til mamman hans om dette. Dette var en hemmelighet mellom oss 2. Men han tenkte jo kanskje ikke at de 2 storesøstrene kunne plutselig si det til mora da 😂 . Begge de 2 ble litt satt ut når han kom løpende mot dem i tettsittende sportsbadedrakt for jenter, men de fniste vel i kanskje 2 minutter før de faktisk ikke tenkte så mye mer over det. Så da var altså alle dr 3 barna pluss meg kledd opp likt, og det var forøvrig en god badedag for prinsessene 😄 Men det store spørmålet hos meg og min søster, det er jo om han egentlig føler seg som jente, eller om dette er en esperiment-periode, hvor man tester ut ulike kjønnsroller både hjemme og ute blandt folk. Vi har vel ikke lagt merke til andre tegn, og det virker ut som at det å svømme i badedrakt er det som er magisk for ham, så vi får tro det inntil videre iallefall. Det er jo kun når han er hos meg at han bader slik. Her er det vel veldig få som kjenner ansiktet hans fra før av.. Er det noen andre her som har opplevd en fasinasjon for badedrakter hos guttene? Anonymkode: c70ba...ee5 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 Forventer du virkelig at noen skal tro på denne historien? Anonymkode: d18de...768 6 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 Enn så lenge er det nok en utprøving. Det vil vise seg om det har kommet for å bli og jeg for dere! 1
Gjest Keikolina Skrevet 27. januar 2022 #4 Skrevet 27. januar 2022 Du kledde opp en 12 år gammel gutt? Ha ha, hadde han vært 6 år så kanskje jeg kunne ha bitt på historien. Her er to gutter på 12, du kommer ikke inn på badet når de er der. Og en 12 år gammel gutt i jentegarderobe? Lol 😅😅
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 Nei, han var ikke med i jentegarderoben. Vi brukte familiegarderoben… 😊 Anonymkode: c70ba...ee5 1
Gjest Keikolina Skrevet 27. januar 2022 #6 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, han var ikke med i jentegarderoben. Vi brukte familiegarderoben… 😊 Anonymkode: c70ba...ee5 Ikke snakk om dette har skjedd.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #8 Skrevet 27. januar 2022 Det store spørsmålet deres om dette er midlertidig eller ikke vil tiden vise. Det er ikke noen hast, dere får bare vente og se. Så flott at han har voksne han tør å være åpen med "alt" om. Anonymkode: c3a77...ae8 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #9 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det store spørsmålet deres om dette er midlertidig eller ikke vil tiden vise. Det er ikke noen hast, dere får bare vente og se. Så flott at han har voksne han tør å være åpen med "alt" om. Anonymkode: c3a77...ae8 Ja, vi lever jo faktisk i år 2022, og barna blir jo lært opp til å lete mer etter hvem de er innerst inne enn vi foreldregenerasjonen var på deres alder. Og ingen er jo like, men når får jo de mykere guttene mer oppmerksomhet og aksept enn hva som var vanlig før i tiden. Jeg synes det er viktig at barna blir tatt på alvor, uansett hva de kommer med. For oss andre så kan jo dette virkel uforståelig, men for denne gutten så var det et kall som kun han innerst inne vet hvordan kjentes ut… ❤️ Anonymkode: c70ba...ee5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #10 Skrevet 27. januar 2022 En 12 år gammel gutt som tuter i butikken, og lar tante være med i prøverommet og kle på ham? Særlig. Bare der avslører du deg grundig. Dette er opplagt trolling. Anonymkode: be5a1...021 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #11 Skrevet 28. januar 2022 Sønnen til naboen er 12, kjempefeminin, om han er homofil eller ikke er det ingen som vet, men rose enhjørning onepiece er kveldsantrekk. Men han bader fortsatt i shorts. Anonymkode: 7636a...d91
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #12 Skrevet 28. januar 2022 Høres ikke ut som du har møtt en 12-år gammel gutt før. Hjelpe han å kle på seg, og bli med han i garderoben? TUTER? Anonymkode: fe2d5...b24 3
Balian d'Ibelin Skrevet 28. januar 2022 #13 Skrevet 28. januar 2022 (endret) Tantegutt.....for en merkelig ting å kalle en nevø for. Uansett denne historien tror jeg ikke veldig mye på. Endret 28. januar 2022 av Balian d'Ibelin 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #14 Skrevet 29. januar 2022 Høres ut som en pedofil masturbasjons fantasi dette her! Anonymkode: 995ea...e21 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #15 Skrevet 29. januar 2022 Balian d'Ibelin skrev (18 timer siden): Tantegutt.....for en merkelig ting å kalle en nevø for. Hva er merkelig med det? Anonymkode: cdaa3...44e 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #16 Skrevet 29. januar 2022 Du burde tatt med de åtte andre barna i familien også. Det er jo forskjellsbehandling å nekte dem. Håper du bandt dem fast i halene og sang for dem etterpå i det minste. Anonymkode: b611e...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #17 Skrevet 29. januar 2022 Hvorfor skulle dere begynne å lure på om han vil være jente kun fordi han ville bare med badetøy som dekket overkroppen? Det er den type holdning som gjør det vanskelig å få være seg selv. Anonymkode: c0afa...e12
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #18 Skrevet 29. januar 2022 Balian d'Ibelin skrev (19 timer siden): Tantegutt.....for en merkelig ting å kalle en nevø for. Uansett denne historien tror jeg ikke veldig mye på. Det er vel det minst merkelige i denne tråden. Anonymkode: be5a1...021 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #19 Skrevet 29. januar 2022 Igjen: DETTE ER IKKE ET FØKKINGS FETISJFORUM! Anonymkode: ff6eb...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå