Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om gjengen så langt da. Syns bøndene virker vledig sjenerte og utilpass, Tollef er vel den som tar lettest på dette og m mest humør. Litt tafatt gjeng egenlig....eller....? Men artig å følge m lell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er jo helt vanlige folk da, som ikke er vant til å være på tv. Og i tillegg skal de kanskje finne seg en kjæreste? Skjønner at det ikke er bare bare...

Men syns programmet er koselig å se på!

Skrevet

Jeg synes hun jenta virker veldig kresen og vanskelig å gjøre til lags. Jeg mener, vi er mange som henne, som trenger masse tid for å like noen, og i utgangspunktet er skeptiske og ikke blir lett betatt, men da melder man seg ikke på et slikt program!

De to unge guttene er gøy å følge med på, de virker veldig greie.

Jeg lurer litt på Tollef - har han valgt ut de riktige damene ut fra brevene han fikk? Han virker ikke så interessert i noen (og damene kan ikke å flørte for fem flate øre), og ut ifra hva jeg har sett så vidt i Her og Nå, så tyder det på at han kanskje ikke har funnet den rette ennå, men at det kom mange henvendelser til ham i ettertid og der var det interessante damer. men kanskje han sa det for å lure oss...

Skrevet (endret)

oops dobbelt

Endret av soleil~noir
Skrevet

Jeg synes at de to unge guttene virker veldig tafatte, men de er kanskje bare litt sjenerte i begynnelsen. Ingeborg synes jeg virker veldig søt og hyggelig og jeg synes det var veldig fint at hun sendte hjem Morten i går. Synes han var litt for "kjekkas".

Skrevet

Jeg fikk helt vondt av han camping-gutten med det lange håret igår. Han er jo så sjenert, og ser ned og er helt knallrød i fjeset. Stakkar. Hun blonde jenta virker jo som om hun bare leser opp replikker, nesten som en programleder.

Gjest Lilleulv
Skrevet

hun blonde tror jeg er vanskelig å ha med å gjøre... jeg har ikke helt sansen for henne ass.

Skrevet (endret)

Enig, tviler på at hun kommer til å finne seg noen i løpet av dette programmet. Sist program så syns jeg han Lars Julius (han med det lange håret) klarte seg ganske bra. Han fikk ihvertfall litt tid på tomannshånd med hver av jenten. Da var det værre med han andre som spilte vri åtter med jentene sine. :hoho:

Endret av Heidi76
Skrevet

Ja, det reagerte jeg også på. Han sier at han burde hatt mer tid med hver enkelt av jentene. også sitter han å spiller vri åtter med hele jengen??????????? Kunne han ikke heller tatt med seg en og en ut da????

Ellers syns jeg det er døds kult med han grisebonden tollef. Det er så koselig at det er litt voksne folk også. FØler liksom at hele programmet blir litt mer jornærnt når det er litt mer alders spredning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...