Dalmore Skrevet 27. januar 2022 #1 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg så et nytt norsk bryllupsmagasin i hyllene på Meny her om dagen, er det noen som har kjøpt det og synes det er verdt pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Del Skrevet 27. januar 2022 Hvis du bor i by/nær en brudesalong får du de gratis 🙈🙈 fått det hos Christiane og hos kristins. Men nei ikke verdt pengene kanskje litt inspirasjon men er 90%reklame Anonymkode: 52ce9...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Del Skrevet 27. januar 2022 Nei. Du finner alt gratis på Internett. Anonymkode: 90455...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 29. januar 2022 #4 Del Skrevet 29. januar 2022 Nope, de er mer reklameblad enn noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Del Skrevet 29. januar 2022 Om man elsker bryllup, koser seg med alle detaljer, sluker alt man kommer over: ja Om man er som meg, stakk til utlandet, kjøpte en kjole dagen før, og fikk det gjennomført: nei Anonymkode: a65dc...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Del Skrevet 31. januar 2022 Jeg har kjøpt tre stykker for å lage scrapbook, og syns sånn det det var verdt det. Det har hjulpet meg veldig med å finne og kos og glede i planleggingen og få opp "kicket" når jeg har vært demotivert og nede. Anonymkode: 541cb...876 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå