AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 og har en del kg dere skal ned - vil dere beskrive hvordan følelsen er nå? Jeg har nemlig ikke klart noenting og sitter fortsatt med bolleposen, tykkere enn noen gang og gruer meg til sommeren. Ved å høre hvordan dere føler dere nå, vil jeg kanskje bli litt inspirert. Anonymkode: 72936...a33
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 Jeg startet 1 januar, teller kalorier og spiser ikke mer en 1200 kalorier per dag. Bruker lifesum. Til nå har jeg gått ned 6 kg. Går heller ikke rundt sulten. Jeg merker at jeg nå kan ha tjukk genser under vinterjakka, og jeg får "mål buksa" over rompa (den stoppet like nedenfor da jeg fikk den til jul..) Jeg skal ned totalt 15 kg Anonymkode: b1011...c51 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 Jeg startet også 1. januar og har gått ned 2,3 kg til nå (skal veie meg i morgen igjen og håper jeg da har gått ned litt til). Det går veldig bra så langt. Jeg er motivert, spiser moderat, unner meg ting innbakt i kaloriregnskapet og tar èn dag av gangen. Anonymkode: e562f...895 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Skrevet 27. januar 2022 Jeg har ikke målt eller veid, men jeg har alliert meg med en veninne så vi trener styrke tre ganger i uka (skal øke til 4 om et par uker), og så går jeg mye turer med hunden. Jeg spiser kun godteri i helgene og har vært streng på å ha mindre middagsporsjoner siden jeg ofte spiser for mye middag og kjenner ikke før etterpå at jeg ble alt for mett. Merker kroppen føles lettere og mindre vond (har fibromyalgi), og jeg sover mye bedre. Målet er å slippe å fikse på bunaden da den skal brukes til våren, så kommer delmål nr 2 etterhvert å det er å få bmi under kravet for å få brystreduksjon. Anonymkode: bfcf6...85d 1
Pås Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 Jeg begynte i fjor, og fortsetter i år! Det som motiverer meg mest er tanken på å føle meg fin til våren og sommeren. Jeg vet jo at hvis det skal skje, må jobben startes nå! Det nytter ikke å vente til våren er her. Å holde fast på tanken om det det bare er meg som kan gjøre det hjelper, samme med tanken på at jeg faktisk KAN gjøre det. Det er ikke spikret i fjell at jeg skal være tjukk liksom. 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #6 Skrevet 27. januar 2022 Jeg begynte første nyttårsdag. Da la jeg bort alt søtt og godt, og tok frem sunn mat. Logger alt i lifesum, 1200kcal. Har begynt å trene noen ganger i uken (helt lett, nybegynnernivå), og gått ned 5,5 kg til nå. Har igjen 10 kg til ønskevekt. Jeg fokuserer mye på det jeg skal og kan spise og ingenting på det jeg ikke skal spise. Også prøver jeg å legge en plan i lifesum hver kveld for dagen etter, slik at når dagen er her kan jeg gjøre som det står. Hender seg middagsplanene endrer seg, men fokuserer på rent kjøtt og grønnsaker. Måler cm hver uken, samme med veiing. Det motiverer meg å kjenne at kroppen sakte blir smalere og smidigere. Anonymkode: a4f5f...5e6 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #7 Skrevet 27. januar 2022 Jeg startet 1. januar, og har gått ned 2,5 kilo. Jeg skal ned totalt 3,5 kilo. Logger alt i lifesum før jeg spiser det. Anonymkode: 1baa3...589
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #8 Skrevet 27. januar 2022 Ikke gi opp! Det er nemlig nå mange av fortsettene ryker. Fortsett til du oppnår målet ditt. Det er lov å prøve og feile mange ganger. Anonymkode: dc983...aad 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #9 Skrevet 28. januar 2022 21 hours ago, AnonymBruker said: Jeg startet også 1. januar og har gått ned 2,3 kg til nå (skal veie meg i morgen igjen og håper jeg da har gått ned litt til). Det går veldig bra så langt. Jeg er motivert, spiser moderat, unner meg ting innbakt i kaloriregnskapet og tar èn dag av gangen. Anonymkode: e562f...895 Da veide jeg meg i dag og har gått ned 400g og er nå oppe i 2,7 kg siden nyåret. Enda bedre er det at jeg føler meg så utrolig mye bedre i form av å spise sunnere og redusere mengden snacks/usunn mat. Har mer energi både fysisk og mentalt. Anonymkode: e562f...895
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #10 Skrevet 28. januar 2022 Jeg har nådd nesten 14 dager med omlagt kosthold, og er veldig stolt over meg selv. Jeg har til og med klart å takke nei til både boller og kaker som jeg har blitt tilbudt!! Samtidig gjør jeg en god jobb ved å gå forbi usunne matvarer i butikken. Jeg kjenner at viljestyrken har økt betraktelig, og jeg har et stort fokus på å ta sunne valg fremover. Føler meg bedre fysisk, i tillegg til at humøret øker for hver dag jeg klarer å gjennomføre det jeg har bestemt meg for. Jeg skal ned minst 13 kg. Har ikke begynt å trene ennå, men det kommer. Jeg har ikke en vekt å veie meg på, men skal gå til anskaffelse av det snart. Kan ikk ehuske sist gang jeg har vært så sunn, så lenge. Så det gjør meg godt at jeg nå endelig klarer det. Dere er forøvrig kjempeflinke! Stå på og ikke gi opp Anonymkode: bf601...24e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #11 Skrevet 2. februar 2022 Jeg skal ned ca 25-30 kg. Begynte en uke inn i januar, har gått ned 1,5 kg. Jeg motiveres av at jeg ikke vil føle meg som nå resten av livet mitt. Jeg har gått fra å være en som elsket å pynte seg, reise på varme ferieturer, alltid fått mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og aldri måtte tenke over hvor jeg får «plass», til å bli en som hater å pynte seg, som føler seg som «the fat friend» med venninner, tåler varme veldig dårlig, frykter alltid plasser vil være trang (karuseller for eksempel) og blir veldig fort sliten. Jeg kjenner det er godt å være i gang, jeg tenker 2022 skal være året jeg endelig blir kvitt denne versjonen av meg selv. Usunn mat er faktisk ikke viktigere enn hvordan jeg føler meg hele døgnet ellers (lettere sagt enn gjort, men prøver å minne meg selv på det). Jeg vil kunne ta på meg en sommerkjole i sommer der jeg faktisk føler meg fin! Ikke bare være glad jeg fant en som gikk på Anonymkode: 19386...634 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå