Gå til innhold

Hvis du skal være veldig kjedelig, hva gjør du da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I enkelte tilfeller er det en fordel å fremstå som veldig kjedelig. Hva er dine triks for at du skal fremstå så anonym, kjedelig, tørr som mulig? Kler du deg på en spesiell måte? Ser vekk? Forstår at man ikke kan dra det så langt som å pelle seg i nesa, men noen subtile neseplukker-triks eller prompetriks, uten å være promp. Når man skal sørge for at den andre ALDRI NOENSINNE får lyst til å ta kontakt med deg. 

Anonymkode: a80da...9fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke vil at noen skal ta kontakt med deg så sir du fra om dette. Dette er sånn typisk kvinnegreie med obfuskering av faktum og at man er for pinglete til å bare si det som det er.

Anonymkode: 85095...1f1

Skrevet

Aldri hatt den problemstillingen. Dersom jeg ikke ønsker kontakt med noen, så sier jeg det bare. Dersom det ikke blir respektert, så blokkerer jeg på alle mulige måter. 

Jeg gidder da ikke å endre meg for noen, spesielt ikke dersom det er en person jeg ikke skal ha noe med å gjøre.

Anonymkode: 1c477...619

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du ikke vil at noen skal ta kontakt med deg så sir du fra om dette. Dette er sånn typisk kvinnegreie med obfuskering av faktum og at man er for pinglete til å bare si det som det er.

Tåler menn det da? :klo:

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tåler menn det da? :klo:

Nei, det gjør de ikke.

Det beste er å ha en kjæreste som unnskyldning.

Det nestbeste er å klippe av seg håret.

Anonymkode: 81191...b31

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Menn tåler jo ikke det. Den eneste unnskyldningen som er trygg å bruke er at man har kjæreste, altså tilhører en annen mann. Menn respekterer andre menn.

Anonymkode: 5a0f8...520

• Liker 1
Skrevet

Svarer med enstavelsesord og unngår øyekontakt. 

Anonymkode: 07754...c23

Gjest Ghostface
Skrevet

Jeg er bare den som står i bakgrunnen som ikke blir lagt merke til. Enkelt.

Skrevet

Være likegyldig og grey rock. 

Anonymkode: 81697...854

Skrevet

Hvis du har barn med vedkommende, så bare svar med enstavelsesord. Ok. Ja. Nei. Ikke la deg provosere. Han vil prøve. La andre sjekke før du evt svarer. Har dere ikke barn, så vurdere "no contact" i stedet for "grey rock".

Fjern vedkommende fra sosiale medier. Ikke spør andre om hvordan det går med han. Ikke snakk om han med andre. Ikke negativt en gang. Dette går begge veier. Gir du helt slipp, så gir han helt slipp til slutt også. Han vil føle tomheten. De trenger noe følelser, noe reaksjoner å livnære seg på. Glede, sinne, sjalusi, nysgjerrighet, hva som helst. Ignorerer du han, så har han ingenting å gripe tak i, og han vil etterhvert tenke at du er for mye arbeid, og finne seg et nytt prosjekt/offer.

Anonymkode: 2a44b...c3f

Skrevet

Jeg er kjedelig! Men med kul stil, så stryk det fra lista. Jeg sier lite. Det er helt tomt. Spør de om ting kan du svare treigt og seigt, begynn alle setninger med sukk og si "hmmm…jeg vet ikke?". Du kan mumle litt når du snakker. Om hen prøver å holde samtalen gående kan du peile det inn på alle kaffekoppene du har, eller hvordan earl grey smaker så sykt godt med melk. Space ut, lengt etter å komme deg bort. Stå alltid med armene i kryss og kjør resting bitch face.

Anonymkode: 3d7df...ebf

Skrevet

Kjedelig gidder jeg ikke. Den mest effektive måten å bli kvitt slitsomme klegger på er å være nedlatende uten å bli for direkte. Aller best fungerer det om man klarer å ramme høyde/hårtap/utdannelse. 

Det er bare om de er ufyselige på en eller annen måte, eller ikke gir seg, altså. Ellers sier jeg det bare rett ut, som allerede anbefalt. Å legge mer energi i det i form av å spille skuespill eller kle meg på en viss måte gidder jeg i alle fall ikke.

Anonymkode: 70f08...698

Skrevet

Kjære TS. Kan du fortelle hvorfor du vil være kjedelig? Er det Grey rock ovenfor en giftig person?

Anonymkode: 2a44b...c3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...