Gjest ChaseDurer Skrevet 27. januar 2022 #1 Del Skrevet 27. januar 2022 Var så dum at jeg prøvde å juice rosiner. Og nå starter ikke maskinen, er den ødelagt for alltid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Del Skrevet 27. januar 2022 ChaseDurer skrev (1 time siden): Var så dum at jeg prøvde å juice rosiner. Og nå starter ikke maskinen, er den ødelagt for alltid? Rosiner er tørka druer, så det er jo så og si ikke noe væske i det... Har det satt seg fast i kverna? Er det ikke bare å plukke delene fra hverandre og vaske hver del? Anonymkode: e2b8c...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Del Skrevet 27. januar 2022 Haha, du får kjøpe druejuice neste gang. Anonymkode: 48fab...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChaseDurer Skrevet 27. januar 2022 #4 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Rosiner er tørka druer, så det er jo så og si ikke noe væske i det... Har det satt seg fast i kverna? Er det ikke bare å plukke delene fra hverandre og vaske hver del? Anonymkode: e2b8c...2fe Er så håpløs at jeg tenkte ikke så langt. Prøvde å plukke og vaske, og alt så greit ut etterpå, men maskinen vil ikke starte så motoren inni har sikkert blitt så overbelastet at den er ødelagt..har nå kasta maskinen i boden, gidder ikke tenke på d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChaseDurer Skrevet 27. januar 2022 #5 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha, du får kjøpe druejuice neste gang. Anonymkode: 48fab...aa6 Haha det skal jeg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #6 Del Skrevet 27. januar 2022 Pass på å bruke steinfrie druer om du skal juice dem. Anonymkode: 82bca...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå