Gå til innhold

Dater en fra midtøsten. Noen ganger føler jeg at han ser på meg som en "hore".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det stort sett veldig fint sammen. Men noen ganger så merker jeg at han blir lett irritert på en måte (vanskelig å forklare). Da reagerer han på helt vanlige ting jeg sier, og plutselig blir spydig mot meg og kommer med helt merkelige kommentarer. I går sa jeg til han rett ut at noen ganger føles det ut som at du ser på meg som en hore slik du snakker. Da sier han at jeg var frekk, men når jeg spør hva jeg var frekk med så har han ikke svar på det. Og noe han sa til meg i går "halsen din er fast garasje" hva mener han med det? Han har mast mye om deep throate han, har sagt nei til dette. Er vel det han insuerer til når han sier dette? Jeg skjønner bare ikke hvorfor han blir så aggressiv når jeg ikke har gjort noe. Flere her som har holdt på med noen som plutselig endret seg?

Anonymkode: cb008...53a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhhhh, dette må vel være tull? Ellers så får du faen meg skjerpe deg og ta ansvar for deg selv. 

Anonymkode: c08ce...abf

• Liker 25
Skrevet

Ville løpt. Ja, folk viser de beste sidene sine i starten, både bevisst og ubevisst

Anonymkode: 93a41...8f7

• Liker 25
Skrevet

Er sånn de fleste arabiske menn er. Jeg er normalt ikke for generalisering, men selv en kollega av meg som er arabisk sier at å date en arabisk man er som å date ei humørsjuk dame * 100! Det går fra null til hundre og drama uten like, men de er trofaste som bare det og er i de aller fleste tilfeller totalt opphengt i deg, men de har humørsvingninger og er frekke i kjeften. Fordelen er at jeg kan være så frekk i kjeften jege vil tilbake og etter en time er det glemt!

Anonymkode: aec8c...2d6

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ehhhhh, dette må vel være tull? Ellers så får du faen meg skjerpe deg og ta ansvar for deg selv. 

Nei, det er ikke tull. Hva skal jeg skjerpe meg med? Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ville løpt. Ja, folk viser de beste sidene sine i starten, både bevisst og ubevisst

Anonymkode: 93a41...8f7

Tanken om det har dukket opp hos meg. Men igjen, så tenker jeg, skal jeg slutte å date han pga noen kommentarer? Han sier som regel på et senere tidspunkt at han ikke mente det. Men jeg synes det er en uting og veldig frekt. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er sånn de fleste arabiske menn er. Jeg er normalt ikke for generalisering, men selv en kollega av meg som er arabisk sier at å date en arabisk man er som å date ei humørsjuk dame * 100! Det går fra null til hundre og drama uten like, men de er trofaste som bare det og er i de aller fleste tilfeller totalt opphengt i deg, men de har humørsvingninger og er frekke i kjeften. Fordelen er at jeg kan være så frekk i kjeften jege vil tilbake og etter en time er det glemt!

Anonymkode: aec8c...2d6

Takk for at du delte. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi har det stort sett veldig fint sammen. Men noen ganger så merker jeg at han blir lett irritert på en måte (vanskelig å forklare). Da reagerer han på helt vanlige ting jeg sier, og plutselig blir spydig mot meg og kommer med helt merkelige kommentarer. I går sa jeg til han rett ut at noen ganger føles det ut som at du ser på meg som en hore slik du snakker. Da sier han at jeg var frekk, men når jeg spør hva jeg var frekk med så har han ikke svar på det. Og noe han sa til meg i går "halsen din er fast garasje" hva mener han med det? Han har mast mye om deep throate han, har sagt nei til dette. Er vel det han insuerer til når han sier dette? Jeg skjønner bare ikke hvorfor han blir så aggressiv når jeg ikke har gjort noe. Flere her som har holdt på med noen som plutselig endret seg?

En gang I blant kommer jeg og samboer med slike kommentarer til hverandre. Jeg kan si at han er min boytoy og han kan si lignende til meg. Slike ting kan ofte være humor, men det er ikke alle som tåler slikt. Han har sagt at han er glad for at jeg kan le av slik humor. Vi behandler hverandre med respekt, er rause med hverandre og det merkes at det er stor kjærlighet mellom oss. Men dette er oss og vår greie.

Her så er det tydelig at han kommer med ting som ikke passer for deg. Tror du at han vil endre seg for deg? Kan det være lurere å finne en som passer deg bedre? 

Anonymkode: 782bb...ccc

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det er ikke tull. Hva skal jeg skjerpe meg med? Ts

Beklager den innledende tonen. Hadde håpet det var tull. Jeg mente du må skjerpe deg = ikke godta dette og kom deg ut av forholdet 

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tanken om det har dukket opp hos meg. Men igjen, så tenker jeg, skal jeg slutte å date han pga noen kommentarer? Han sier som regel på et senere tidspunkt at han ikke mente det. Men jeg synes det er en uting og veldig frekt. Ts

Nei, det er ikke pga kommentarene eller bare pga de. Det er hans væremåte, ting som ikke passer deg og får deg til å føle deg dårlig. En kjæreste skal få deg til å føle deg bra og trygg. Han vet at du misliker slikt så burde han forstå at da må han begrense sin væremåte, om han kan. Det virker som om dere ikke passer sammen. Det er lov å avslutte dating pga det. Jeg har avsluttet dating for småting før, blant annet dårlig match i sengen, småting som irriterer meg, noen har jeg bare ikke følt riktig kjemi med og andre har jeg ikke fått riktige følelser for. 

Anonymkode: 782bb...ccc

• Liker 3
Skrevet

Ts: hvis en potensiell kjæreste behandler deg respektløst og dårlig i starten av et mulig forhold, så blir det garantert verre etter hvert som du viser at du finner deg i det. Du må sette grenser for deg selv. Ikke gå med på å la han snakke nedsettende til deg og antagelig om deg. Liker han ikke at du setter grenser for han, så må du gå videre. Han er ikke noe for deg. Ikke for noen andre damer heller. 

Anonymkode: b9872...c40

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

men de er trofaste som bare det

Hææææ !!!!   😲     Arabiske menn  ???   Enten fleiper du, eller så er du utrolig naiv.   :fnise:

Anonymkode: 08db4...a82

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva faen? Hvorfor gidder du å være med den sykt turn offe mannen? Han er ikke en mann engang når han får deg til å føle deg usikker, og hvis du tror det er en premie bak det, sjekk på bakken etter hundebæsj neste gang, så finner du ut hvor stor gevinst du får ut av å bruke energi på ham. Ikke tro at han noensinne kommer til å gi deg noe tilbake. Du kan sammenligne det litt som å drive et hotell, og så kommer det noen som vil at du skal betale for å la dem sove der. Slik de er. Det er bare TURN OFF. 

Anonymkode: b3f79...ad7

• Liker 8
Skrevet

Ha litt selvrespekt og parker foten din i bakgården hans.

Anonymkode: c738d...7aa

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du må aldri gå over dine egne grenser, uansett. De er dobbeltmoralske og kan kalle deg stygge ting, etterpå. Hadde avsluttet dette forholdet med mindre du vil leve med anklager for å være lett på tråden etter noe han pressa deg til. Om ikke lenge begynner han sikkert å mase om hva slags sex du har hatt før og så lager han problemer ut av det. 

Anonymkode: d901f...7e9

• Liker 7
Skrevet

Husk at det blir verre lengre ut i forholdet

Anonymkode: 97983...23c

• Liker 11
Skrevet

Har akkurat samme erfaring. Var sammen med en fra midt-østen i ett år. Han snakket veldig ofte negativt om andre norske kvinner. Mon tro hva han sa om meg, bak min rygg.

Anonymkode: e4b63...878

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har akkurat samme erfaring. Var sammen med en fra midt-østen i ett år. Han snakket veldig ofte negativt om andre norske kvinner. Mon tro hva han sa om meg, bak min rygg.

Anonymkode: e4b63...878

Dikt & Poesi? 

Anonymkode: b3f79...ad7

Skrevet

Dere er foreløpig bare på dater'n, og så oppfører han seg allerede som en manssjåvinistisk dritt? Og som om ikke det var nok, så ringer det ikke en gang en ørliten varselbjelle hos deg?! Kjøre vene, her tror jeg ikke det hjelper med gode råd, jeg nøyer meg med å ønske deg lykke til og god bedring.

Anonymkode: ad420...8f0

• Liker 11
Skrevet

Fatter ikke at det er mulig å rote seg borti slike, og ikke avslutte med en gang det dukker opp sånt tull. 

Er et sjansespill når man dater folk fra midtøsten, på generelt grunnlag. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...