AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #21 Skrevet 29. januar 2022 Problemet med Disneyland Fl er at det er fullt av amerikaner... helt grusomt, varmt som fadder på sommeren, og aldri i livet ville jeg har reist til FL akkurat nå, og jeg er amerikansk. FL er fullt av antimunnbind/antivaxxere/anti covid som liker å angripe andre som ikke har samme gale meninger. Anonymkode: 7ae80...e6d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #22 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 27.1.2022 den 19.32): Takk for fine svar, alle sammen! 😊 Jeg ser hva dere sier angående alderen hennes og har faktisk også vært inne på tanken om Disneyland Paris. Men jeg tror nok kanskje vi forsøker med USA og Disney World. Hun er ganske moden for alderen og over gjennomsnittet Disney-interessert og om vi reiser på sensommeren vil hun være et halvt år eldre. Hun hadde sine første besøk i fornøyelsesparker i fjor og det gikk over all forventning. Anonymkode: e3764...e01 Modenhet har ingenting å si for hukommelseevnen. Hun kommer ikke til å huske noe særlig av turen. Anonymkode: 638a1...d68
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #23 Skrevet 1. februar 2022 Tusen takk for svar, alle sammen! Mye nyttig 😊 Det er mulig vi utsetter turen 1 år ettersom ting fremdeles er usikkert med tanke på covid. Jeg er ikke så redd for om hun husker turen som voksen. Anonymkode: e3764...e01
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #24 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 1/29/2022 den 17.26): Problemet med Disneyland Fl er at det er fullt av amerikaner... helt grusomt, varmt som fadder på sommeren, og aldri i livet ville jeg har reist til FL akkurat nå, og jeg er amerikansk. FL er fullt av antimunnbind/antivaxxere/anti covid som liker å angripe andre som ikke har samme gale meninger. Anonymkode: 7ae80...e6d Huff, da. Jeg er ganske konfliktsky så jeg hadde nok aldri gått inn i en slik diskusjon 😦 Man må vel sikkert oppvise coronapass for å komme inn i Disney World? Anonymkode: e3764...e01
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #25 Skrevet 1. februar 2022 Har vært der 3 ganger. Kjempefin opplevelse. Men vær forberedt på å stå kø og mange mennesker. Ville ventet til barnet var større om jeg var dere. Yngste barnet var 10 da vi var der første gang. Anonymkode: 29578...0c1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #26 Skrevet 6. februar 2022 Disney World kan være fantastisk, men krever mye planlegging for en best mulig opplevelse. Har selv aldri vært i nærheten av så mye forberedelse og planlegging for noen annen ferie. De mest populære restaurantene er gjerne fullbooket måneder i forvegen(man kan glemme å komme samme dag og tro man får bord på restauranten inni slottet). Anbefaler å se videoer på youtube (er mange som lever av å lage slike videoer) for tips om hvordan man kan både booke og planlegge ferien. Både hvor man vil bo, hva man vil gjøre og hvor man vil spise. Det har vært mange endringer det siste året og er mye å sette seg inn i. Det er varmt, mye regn, mange mennesker og mye kø for både mat og attraksjoner (vanlig å stå en time i kø-eller mer), så vit hva man går til. Jeg elsker det, men det er ikke for alle. Anonymkode: ee5f7...171
Stina234 Skrevet 8. februar 2022 #27 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Dra til Disney i år er mitt tips. Grunnen er at det nå er god plass, ikke overfyllt. Trenger ikke å bestille billetter, kan kjøpe ved inngangen, ingen fare for at det utsolgte plasser. Du må bare søke om ESTA visum, får det via nettet på noen få timer. Koster 15 dollar pr person. Endret 8. februar 2022 av Stina234
NiceOrNothing Skrevet 8. februar 2022 #28 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 27.1.2022 den 11.29): Hei! Jeg vil ta min datter (4) til Disney World, men vil gjerne høre deres tips. Jeg har aldri tidligere vært i USA så jeg lurer egentlig på alt fra visum til regler jeg bør være oppmerksom på. Dessuten er jeg usikker på hvordan jeg bør bestille. Pakke med hotell og billetter fra disneyholidays.com? Eller hvordan har dere gjort det? Vi kommer tik å være 2 voksne og 1 barn. Bombardér meg gjerne med tips og ideer. Tusen takk! Anonymkode: e3764...e01 Vært der med to på 7 og 9. kunne tenkt meg de var eldre faktisk . Kan bli veldig overveldende for en på fire😅
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #29 Skrevet 9. februar 2022 Stina234 skrev (22 timer siden): Dra til Disney i år er mitt tips. Grunnen er at det nå er god plass, ikke overfyllt. Trenger ikke å bestille billetter, kan kjøpe ved inngangen, ingen fare for at det utsolgte plasser. Du må bare søke om ESTA visum, får det via nettet på noen få timer. Koster 15 dollar pr person. Har inntrykk av at det er mye mer folk der nå selv i lavsesongen enn det har vært på lenge. Disney world feirer fremdeles 50 års jubileum, er også mange som tar igjen reiser dem ikke har kunnet dra på. Man kan fremdeles kjøpe billett ved inngangen, men det er innført et nytt system med «Park pass reservation», så man kan risikere å ikke slippe inn i parken uten reservasjon. Skal man være der i flere dager (som anbefales hvis man skal oppleve alle parkene) tipper jeg man kan finne billigere billetter på nett. Anonymkode: ee5f7...171
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #30 Skrevet 9. februar 2022 Jeg tviler veldig sterkt på at en fire-åring i det hele tatt får noen som helst "glede" av en sånn opplevelse. dette kommer til å bli en svindyr reise, med slitsomme fly-reiser stress og mas fra ende til annen. Anonymkode: 9af42...8fd
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #31 Skrevet 9. juli 2022 Loff77 skrev (På 27.1.2022 den 20.13): Verdens største mareritt spør du meg, vi dro igjen etter et par timer. Tenk 17 mai x10 med folk og kø, kø, kø blandet med regelrett drittmat😀 Hvor lang var køen til space Mountain Anonymkode: c246a...be2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå