Gå til innhold

Hurtigtest i hals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har symptomer og skal ta hurtigtest her hjemme. Bør jeg ta i hals først og så ett nesebor etterpå? Fremfor begge neseborene? Men jeg brekker meg lett.. Akkurat HVOR i svelget skal testen? Sånn bokstavlig talt..? 

Anonymkode: b8f51...a57

Skrevet

Jeg tar i halsen ved der mandlene mine engang satt, og så tar jeg begge neseborene. 

Skrevet

Jeg bare pirker borti, skal ikke være ubehagelig, men må regne med å brekke seg litt.. Hals på begge sider så nese på begge sider. 

lykke til - her ble det positiv test i dag ✌🏼

Anonymkode: 9242b...a71

Skrevet

Du må nok regne med å brekke deg litt. Jeg hadde tatt i halsen og så i begge nesebor. Sånn som de gjør når du tar pcr

Anonymkode: e4c46...93c

Skrevet

Takk for svar! Det gikk heldigvis bedre enn forventet å ta det bak i halsen og😊 Testen var negativ. Men pga hodeverk, tett hals og feber så tar jeg ny i kveld eller i morgen. Vil tro det er lurt? 

Til deg som testet positivt: håper du for et mildt forløp 😊

Skrevet

Slo dere ut på hurtigtest med en gang? Lurer på om jeg burde ta en til siden min var negativ og jeg har sympotomer. Bare sånn for å være sikker.. ? 
TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Slo dere ut på hurtigtest med en gang? Lurer på om jeg burde ta en til siden min var negativ og jeg har sympotomer. Bare sånn for å være sikker.. ? 
TS

Min var negativ onsdag ettermiddag og positiv torsdag formiddag 😊

Skrevet
Margeritt skrev (8 minutter siden):

Min var negativ onsdag ettermiddag og positiv torsdag formiddag 😊

Takk for svar😊 Håper du ikke er så syk! Tok du bare i nesa eller både hals og nese? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar😊 Håper du ikke er så syk! Tok du bare i nesa eller både hals og nese? 

Var mest som en forkjølelse hos meg, men veldig sliten og mistet lukt og smak 😊

Jeg tok hurtigtesten kun i nesen 😊

Skrevet
Margeritt skrev (2 timer siden):

Var mest som en forkjølelse hos meg, men veldig sliten og mistet lukt og smak 😊

Jeg tok hurtigtesten kun i nesen 😊

Så bra 😊

Jeg får ta en ny i kveld, tenker jeg 

• Opprett ny...