AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg har symptomer og skal ta hurtigtest her hjemme. Bør jeg ta i hals først og så ett nesebor etterpå? Fremfor begge neseborene? Men jeg brekker meg lett.. Akkurat HVOR i svelget skal testen? Sånn bokstavlig talt..? Anonymkode: b8f51...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 27. januar 2022 #2 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg tar i halsen ved der mandlene mine engang satt, og så tar jeg begge neseborene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Del Skrevet 27. januar 2022 Jeg bare pirker borti, skal ikke være ubehagelig, men må regne med å brekke seg litt.. Hals på begge sider så nese på begge sider. lykke til - her ble det positiv test i dag ✌🏼 Anonymkode: 9242b...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Del Skrevet 27. januar 2022 Du må nok regne med å brekke deg litt. Jeg hadde tatt i halsen og så i begge nesebor. Sånn som de gjør når du tar pcr Anonymkode: e4c46...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Del Skrevet 27. januar 2022 Takk for svar! Det gikk heldigvis bedre enn forventet å ta det bak i halsen og😊 Testen var negativ. Men pga hodeverk, tett hals og feber så tar jeg ny i kveld eller i morgen. Vil tro det er lurt? Til deg som testet positivt: håper du for et mildt forløp 😊 Anonymkode: b8f51...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #6 Del Skrevet 28. januar 2022 Slo dere ut på hurtigtest med en gang? Lurer på om jeg burde ta en til siden min var negativ og jeg har sympotomer. Bare sånn for å være sikker.. ? TS Anonymkode: b8f51...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margeritt Skrevet 28. januar 2022 #7 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Slo dere ut på hurtigtest med en gang? Lurer på om jeg burde ta en til siden min var negativ og jeg har sympotomer. Bare sånn for å være sikker.. ? TS Anonymkode: b8f51...a57 Min var negativ onsdag ettermiddag og positiv torsdag formiddag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #8 Del Skrevet 28. januar 2022 Margeritt skrev (8 minutter siden): Min var negativ onsdag ettermiddag og positiv torsdag formiddag 😊 Takk for svar😊 Håper du ikke er så syk! Tok du bare i nesa eller både hals og nese? Anonymkode: b8f51...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margeritt Skrevet 28. januar 2022 #9 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar😊 Håper du ikke er så syk! Tok du bare i nesa eller både hals og nese? Anonymkode: b8f51...a57 Var mest som en forkjølelse hos meg, men veldig sliten og mistet lukt og smak 😊 Jeg tok hurtigtesten kun i nesen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #10 Del Skrevet 28. januar 2022 Margeritt skrev (2 timer siden): Var mest som en forkjølelse hos meg, men veldig sliten og mistet lukt og smak 😊 Jeg tok hurtigtesten kun i nesen 😊 Så bra 😊 Jeg får ta en ny i kveld, tenker jeg Anonymkode: b8f51...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg