AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Har hatt covid for en tid tilbake og trodde jeg ville få beskjed om hvilken variant jeg hadde. Ikke hørt noe, så har sjekket på helsenorge og på Fürst pasientlab, men finner det ikke. noen som vet? Fastlegen min er nærmest umulig å få tak i.. Anonymkode: 24edf...19a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har hatt covid for en tid tilbake og trodde jeg ville få beskjed om hvilken variant jeg hadde. Ikke hørt noe, så har sjekket på helsenorge og på Fürst pasientlab, men finner det ikke. noen som vet? Fastlegen min er nærmest umulig å få tak i.. Anonymkode: 24edf...19a De sjekker ikke sånt lengre. Hadde du et skikkelig trykk over brystet, gjetter jeg på Delta. Anonymkode: 14f20...211 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De sjekker ikke sånt lengre. Hadde du et skikkelig trykk over brystet, gjetter jeg på Delta. Anonymkode: 14f20...211 Hæ, er det sant? Vil da tro type smitte som er størst er veldig relevant for helsemyndighetene og fhi? Jeg hadde ikke noe trykk over brystet, mer som en forkjølelse, så tipper omikron. Men hadde vært fint å vite Anonymkode: 24edf...19a 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Skrevet 27. januar 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Vil da tro type smitte som er størst er veldig relevant for helsemyndighetene og fhi? Anonymkode: 24edf...19a Myndighetene vet jo allerede at det er omikron som dominerer nå. Anonymkode: 000a9...502
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hæ, er det sant? Vil da tro type smitte som er størst er veldig relevant for helsemyndighetene og fhi? Jeg hadde ikke noe trykk over brystet, mer som en forkjølelse, så tipper omikron. Men hadde vært fint å vite Anonymkode: 24edf...19a Helsemyndighetene og FHI får rapporten, men ikke du. Anonymkode: d9ddd...462
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #6 Skrevet 27. januar 2022 Det brukes kun til statistikk for å følge utviklingen. Anonymkode: 49894...540
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #7 Skrevet 27. januar 2022 Ts her - fant ut at jeg kunne maile helsesenteret der legen min jobber- og jeg fikk svar! Det var omikron noen over her som sa at myndighetene allerede vet at omikron dominerer- ja.. men det vet de jo basert på testsvar? Skjønte ikke helt logikken der Anonymkode: 24edf...19a
Jdz Skrevet 27. januar 2022 #8 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her - fant ut at jeg kunne maile helsesenteret der legen min jobber- og jeg fikk svar! Det var omikron noen over her som sa at myndighetene allerede vet at omikron dominerer- ja.. men det vet de jo basert på testsvar? Skjønte ikke helt logikken der Anonymkode: 24edf...19a De vet det fordi de allerede har sekvensert nok testet til å vite at omikron er dominerende. Siden sekvensering er enormt krevende, kostbart og tar analysekapasitet, så er det ingen vits å analysere variant når man allerede vet hva svaret er.
Thyra Skrevet 27. januar 2022 #9 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): De sjekker ikke sånt lengre. Hadde du et skikkelig trykk over brystet, gjetter jeg på Delta. Anonymkode: 14f20...211 Jeg hadde Delta. Ikke noe trykk over brystet. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har hatt covid for en tid tilbake og trodde jeg ville få beskjed om hvilken variant jeg hadde. Ikke hørt noe, så har sjekket på helsenorge og på Fürst pasientlab, men finner det ikke. noen som vet? Fastlegen min er nærmest umulig å få tak i.. Anonymkode: 24edf...19a Hos meg kom det opp hos Fyrst pasient hvilken type jeg hadde. Ikke på Helsenorge. Fikk først svar om at den var positiv. Et par dager senere kom det opp delta. Samme med resten av familien.
Anbefalte innlegg