Gå til innhold

Erfaringer med serien Puca fra Normal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kjøpes ihvertfall der, vet jeg.

Noen som har prøvd serumene,  for eksempel?

Anonymkode: 93629...1c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt øyeserumet, collagenserumet og EGF-serumet deres. Øyeserumet gir godt med fukt og demper morgenhovne øyne til en viss grad. Collagenserumet er et rent fuktserum, jeg bruker det ettersom hyaluronsyre ikke funker for min hud. EGF-serumet (forkortelsen står for Epidermal Growht Factor) skal stimulere en type hudceller kalt fibroblaster, som produserer collagen og elastin. Har ikke sjekket så mye rundt forskning,/dokumentasjon på dette, men synes huden min er finere etter at jeg begynte å bruke det. Til info så har jeg moden, kombinert hud som er litt sensitiv og lett blir dehydrert om vinteren 

Har nylig kjøpt Gold-serumet, det er en skikkelig cocktail av gode fuktighetsgivende ingredienser, så det gleder jeg meg til å prøve.

Ellers har PUCA gode ingrediense og lite unødig "fyllstoff", og jeg liker at produktene er parfymefri, selv om noen av dem inneholder essensielle oljer. 

Skrevet
Roci skrev (59 minutter siden):

... EGF-serumet (forkortelsen står for Epidermal Growht Factor) skal stimulere en type hudceller kalt fibroblaster, som produserer collagen og elastin...

Interessant! Jeg elsker EGF-serumet fra BioEffect, men det er jo grisedyrt, så kanskje jeg bør gi dette en sjanse? :) 

Anonymkode: 62633...ac6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...