Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som opplevde å ikke få positivt resultat med Babyplans tidligtest så tidlig som de "reklamerer" for, men fikk positiv test ved IKM eller senere? 

Anonymkode: 11476...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med tidlig-testene derfra og alltid testet positivt rundt 9 eller 10 DPO. Men noen produserer jo HCG senere og da vil den kanskje ikke slå ut lite tidlig.

Anonymkode: 0f33b...b9e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært veldig fornøyd med tidlig-testene derfra og alltid testet positivt rundt 9 eller 10 DPO. Men noen produserer jo HCG senere og da vil den kanskje ikke slå ut lite tidlig.

Anonymkode: 0f33b...b9e

Samme her

Anonymkode: 54a61...6f8

Skrevet

Jeg har sjelden slått ut før dag 13-14..og jeg har vært gravid 6 ganger (3 barn🥰). Så vil tro det kommer an på hvor fort/mye hcg man har produsert før testen viser om den er positiv eller ei. 

Anonymkode: e85e3...28e

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har sjelden slått ut før dag 13-14..og jeg har vært gravid 6 ganger (3 barn🥰). Så vil tro det kommer an på hvor fort/mye hcg man har produsert før testen viser om den er positiv eller ei. 

Anonymkode: e85e3...28e

Bare så det ikke er noen misforståelser; selv med tidligtest har du fått positivt resultat først så "sent"? 🍀

Skrevet

Fått positiv tidligtest samtidig som positiv vanlig test fra Babyplan. Så for min del har de ikke verdt de ekstra kronene :roll:

• Liker 1
Skrevet

Takk for at du delte. Når fikk du positiv test, da? Ikm? Etter ikm? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Takk for at du delte. Når fikk du positiv test, da? Ikm? Etter ikm? 

Jeg har alltid startet tidlig å teste. Nå sist skimtet jeg streken på 10 dpo. Ikke på morgenurin, den var blenda. Men senere på formiddagen kunne jeg ane noe - som bare ble sterkere etterhvert. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg testet positiv 12 DPO, mulig mer tidlig om jeg hadde testet mer tidlig.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...