Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. oktober 2002 #1 Skrevet 13. oktober 2002 Her i Oslo sludder det, det er kaldt og vinden blåser litt. Så jeg tok på lue, skjerf, vanter og lang strikkekåpe etter frokosten og gikk til nærmeste søndagsåpne butikk. Oscar gikk med snuten rett mot vinden og snuste i seg den kalde luften, han har så tykk pels at den så vidt blafrer litt i vinden. Inne på butikken kjøpte jeg ferske smultringer med melis på, smågodt, Farris og en pose potetgull og jeg leide en DVD. Senere i dag skal jeg bestille kina- mat. Så dag skal Milla ha en skikkelig kose-søndag helt for seg selv. Noen andre som vil følge mitt gode eksempel? God Søndag- fra Milla & Oscar
*Lillian* Skrevet 13. oktober 2002 #2 Skrevet 13. oktober 2002 Ååååå.......... Det hørtes jammen kjempedeilig ut, å ha en sånn søndag... *misunnelig* Jeg kan nok ikke ha en sånn dag, jeg, for jeg må vaske gulv (kun støvsugd på 2 uker...-huulk), vaske, henge opp og legge sammen klær... Også må jeg en tur på det søndagsåpne apoteket... Så det blir nok ikke mye til kosesøndag her, nei.... huffe... Min egen feil at jeg ikke har gjort noe før, men lell da... Og på toppen av kaka så er jeg syk og svak og dårlig bak!!! :blunke: *synessyndpåmegselv* Det hadde passet perfekt med en sånn dag i dag, da høstdepresjonen er i anmarsj...Lov å synes synd på seg selv da vel.... Kanskje like så greit jeg har andre ting som må gjøres, så jeg ikke setter meg ned og tenker for mye...
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #3 Skrevet 13. oktober 2002 Det hørtes kos ut, du. Rabalder skal også kose seg i dag. Her er det et nyyydelig høstvær ute, ganske kaldt, så man holder seg derfor innendørs med sambo og pus
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #4 Skrevet 13. oktober 2002 (P.S. Milla! Jeg har nettopp sett de CK-glassene du pratet om. De var kjempefine!!)
Ellen Skrevet 13. oktober 2002 #5 Skrevet 13. oktober 2002 Ja jeg er godt i gang.. Bor også i Oslo og så det var litt hvitt i lufta ja. Men jeg slapp å gå ut, min kjære gjorde det i steden og kjøpte med skolebrød, avis og kaffe. :D Det som er så bra med dårlig vær, er at det er så godt å være inne, og man trenger ikke å ha dårlig samvittighet. :blunke:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. oktober 2002 #6 Skrevet 13. oktober 2002 Jeg elsker høsten, jeg liker ikke våren og sommeren så godt. Jeg er ett høst- og vintermenneske. Nå har Oscar dyttet kurven sin bort til ovnen (han flytter den med labbene sine, tro det eller ei). Og gjesper fornøyd mens han hviler hodet sitt mot kanten av kurven..... Og alt er stille og fredelig, har tent ett Diptyque duftlys med kamille også. Tenk om alle dager kunne vært som denne. Milla
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. oktober 2002 #7 Skrevet 13. oktober 2002 Ja ikke sant Rabalder, de er utrolig fine og solide er de også. Jeg er veldig glad for at jeg begynte og samle på dem. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #8 Skrevet 13. oktober 2002 Ja, jeg fikk nesten lyst på slike jeg og :D Nå er sambo i dusjen, og skal etterpå ut på fisketur, hente sei til pus. Da får mor litt tid for seg selv her til å gjøre hvaaa som helst!!
Iset Skrevet 13. oktober 2002 #9 Skrevet 13. oktober 2002 å så deilig:) vi har kattunger, så nå skal jeg gå å kose og snuse inn litt puse-baby-lukt og så skal jeg gå å kjøpe inn litt digg jeg og. og kanskje leie en DVD:) eller gå på kino? det er jo så gøy. hmmm kommer nok til å ha en skikkelig kose-søndag jeg og:)
Nelle Skrevet 13. oktober 2002 #10 Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har sløvedag i dag... Har nettopp stått opp nå (kl. 14:00). Trang virkelig å sove ut litt -deilig! Nå skal jeg henge litt på nettet til jeg har våknet skikkelig, så skal jeg dusje, spise -og bruke resten av dagen til å rydde (det har jeg aldri tid til ellers). I kveld skal jeg sløve foran tv samtidig som jeg skal lage en julegave til en skjønn liten 4 åring. Han er blind, og jeg har kjøpt håndsmidde sauebjeller til ham i Hellas. Skal hekle noen små remser i ubleket ull som jeg skal henge bjellene på + lage noen pomponger som også skal henge på. Og hvis jeg får tid skal jeg sy litt videre på dansekostymet mitt. Nelle
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2002 #11 Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har kose-helg jeg! Har forlangt å sove når jeg vil og hvor jeg vil. Skal lage kyllinggryte til middag og ellers bare surre rundt. Hadde en beintøff uke, så nå skal jeg få tilbake kreftene i tilfelle neste uke blir like tøff (håper ikke). Kose med boffsen, kanskje tusle en liten tur og se etter "skatter" i skogen. Drikke masse kaffe og spise sjokkis!
Bertha Skrevet 13. oktober 2002 #12 Skrevet 13. oktober 2002 I dag sov jeg leeeeenge *sukker fornøyd* og har subbet rundt her siden da. Burde egentlig gjøre rent, men jeg gidder ikke. Gidder ikke, gidder ikke, gidder ikke Lagd meg rykende varm te som jeg går og slurper på, og så er jeg innom på nettet litt og myser på KG og i avisene. Ute gufser og regner det. Skikkelig sur og bitende vind - ikke f*** om noe får meg ut i dag! Nei, nå er det innesøndag med stearinlys, TV, joggebukse og ullpledd. *sukk* Det kunne definitivt vært verre, ja :D
Gjest Diva Skrevet 13. oktober 2002 #13 Skrevet 13. oktober 2002 Har sovet lenge og ikke stresset i det hele tatt. Sitter med hver vår datamaskin og surfer litt. Spiser Cheeze Doodles og fyrer i ovnen og pus sover (endelig). Ser ut av de store vinduene at høsten begynner å ta overhånd. Trærne i parken utenfor vaier lett i vinden og det er stille, så stille. Skal nå nyte en kongefrokost med smørbrød og cafè latte (hjemmelaget) og gårsdagens aviser før dusj og og søndagsmiddag hos svigers. Da blir det frakk, skjerf og hansker. Skal nyte søndagen fullt ut,- skolen begynner igjen imorgen. God søndag folkens :D Kattepus
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. oktober 2002 #14 Skrevet 13. oktober 2002 Har akkurat bestilt Biff Chop Suey, Vårruller og kongereker i sursøt saus... og pepsi ;-) Maten kommer om en time og da skal jeg super- kose meg og se film. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #15 Skrevet 13. oktober 2002 No skal sambo lage omelett a la Mexico. Namenam :D Og her sitter jeg og gjør ingenting. Lovely!!!!!
Gjest indiangranny Skrevet 13. oktober 2002 #16 Skrevet 13. oktober 2002 Hei på deg Milla og dere andre :D Ja kos dere med glede ,jeg stod opp kl.06.00 og skulle være på jobben kl.07.30. :D .Jeg koset meg jeg også selv om jeg har vært på jobb,snakket med kunder og retleiet dem i Oslo gryta.Min sjef komm inn med et digert krus med kaffe til meg snakk om lykke.Da dagen var over kom jeg hjem til en mann som hadde laget lam i curry og nanbrød til meg. Livet er herlig dere ha en fin søndag fortsatt. Klem fra indianlady
CecilieB Skrevet 13. oktober 2002 #17 Skrevet 13. oktober 2002 Idag har hele familien vært på lang tur. Ikke noe fjelltur, men kun tur i sentrum, Kalfaret. Gikk i et par timer. Avsluttet med middag på indisk restaurant. Nå sitter ungene og venter på barnetv, mens gubben og jeg sitter med hver vår maskin og nyter fridagen. Skal ta meg noen runder med Counterstrike mens jeg venter på Robinson
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. oktober 2002 #18 Skrevet 13. oktober 2002 Åh, det var godt med kina-mat. Nam, var kjempesulten i dag men jeg har spart desserten til Robinson. Oscar har også fått mat, Eukanuba og eggeplomme. Milla
Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2002 #19 Skrevet 13. oktober 2002 Mmmm... lang frokost med søndagsavis og kakao... et par timer på et nyryddet kontor.. og så trening...og lang ettermiddag hos en venninne... et par timer foran pc-en igjen - før tv-kvelden starter... Men hva er dette sluddet alle snakker om? De snakket om det på treningen i dag også... har ikke sett noe sludd jeg. HMSP - så du noe sludd på vei hjem i dag? Surt ja, men ikke sludd .... Ellers er det en deilig tid med myke gensere, varme klær, masse kakao og jeg tenner lys og koser meg hver dag. Myyyk kos til alle (ble helt mooshy her jeg...)
Litago Skrevet 13. oktober 2002 #20 Skrevet 13. oktober 2002 Hmmm, søndag er kosedag....! Ferdinand og jeg har akkurat avsluttet frokost på terrassen. Mens Ferdinand kikker over rosene så har jeg ryddet inn maten. Nå er det på med solfaktor og sykkelhjem. Vi skal på sykletur i finværet før vi setter oss ned og spiser lunsj på en eller annen ute-restaurant. Deretter skal vi gå tur på stranden. Søndager bare rå-koz!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå