AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Hei, jeg er litt nysgjerrig bare.. Jeg har fått tre doser med koronavaksine, to Pfizer og siste Moderna som jeg fikk i slutten av svangerskapet. Nå har jeg en nyfødt og opplever ammeproblemer. Så ekstremt mye ammeproblemer. Dette er andre barnet jeg ammer og med førstemann gikk det som en drøm. Nå er det flere brystbetennelser, trøske, sprekker, melkeblemmer/blodblemmer. Dette har vart i fire uker+ Men, det verste er kanskje at jeg blør så mye fra det ene brystet ved amming. Barnet mitt kan gulpe friskt blod med koagler. Ved et tilfelle kunne jeg dra ut koagler fra brystvortene mine. Ved pumping kommer det ingen blod i melken. Kun ved amming. Sugetaket til baby er riktig, for knoppene er avrundede og det er mye Bryst i munnen, det gjør heller ikke vondt under ammestund. Så.. Jeg oppsøkte ammehjelper som kunne fortelle meg at det var påfallende mange som hadde søkt hjelp det siste året med spesielt melkeblemme/blodblemme. Et problem som var sjeldent a veilede på tidligere. Nå skjer det ofte. På samme måte som kvinner får blødningsforstyrrelser ved mens etter vaksinen, så kanskje dette er noe som skjer hos enkelte ammende mødre? Er det noen andre som har like problemer som meg og som mistenker lignende? Som blør fra brystene? Jeg har fått time til lege, 6 ukerskontrollen på meg selv, så tenker å få undersøkt meg da. Vil også tillegge at jeg er for vaksine og ikke prøver å skremme noen fra å ta den. Men lufter noen tanker. Anonymkode: 83a82...299
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 Høres helt sykt forferdelig ut! 😱 Anonymkode: 445b4...03a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 Tror det er vanskelig å se noen sammenheng med vaksine her. Uansett høres det ut som du bør få dette sjekket. Anonymkode: 1dd71...03a 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Skrevet 27. januar 2022 Det høres jævlig ut, men desverre langt fra unormalt. Jeg klarer ikke se hvordan dette kan kobles mot vaksinen? Anonymkode: 797fa...c09 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå