Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en venninnegjeng, med kanskje 5-6 andre. Har den siste tiden følt meg litt utenfor av gjengen.

på fredag som var hadde en i gjengen bursdag. Så at hun fikk en gratulasjon på Facebook hvor det sto "gratulerer med dagen❤️ Gleder oss til å skåle med deg i morgen!" Jeg fikk litt vondt for jeg hadde ikke hørt noe om feiring eller fest, og da jeg snakket med henne sa hun at hun ikke skulle feire

på lørdag fikk jeg melding fra en annen i gjengen klokka 16 "hei, skal du ut i kveld?" "Nei men har sykt lyst! Skal du?" Svarte jeg... hørte ingenting før 18.05... etter ølsalget var stengt... da fikk jeg vite at hele gjengen skulle på vors og hadde visst det hele dagen, og ingen gav beskjed til meg før etter ølsalget var stengt... 

kjente jeg ble skikkelig lei meg og følte meg utestengt... overdrev jeg eller hva ville dere følt dere?

Anonymkode: 841fb...efa

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite inkluderende, synes jeg. Hvis det er en veletablert gjeng som henger mye sammen så er det kjipt å ikke invitere alle.

Hva skjer de gangene du tar initiativ?

Anonymkode: f6b1f...845

• Liker 4
Skrevet

Skjønner deg godt, hadde også blitt skikkelig lei meg. 

Anonymkode: 0d6f5...35f

• Liker 2
Skrevet

Fikk du invitasjon etter øl-salget hadde stengt? Kan det være at du drikker litt mye og blir ubehagelig å være rundt? Hvis ikke så skjønner jeg godt at du ble lei deg altså ❤️

Anonymkode: d1646...e4d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...