AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Vel, jeg gjør ikke det. Men de fleste folk gjør det. Det er meget betenkelig å spise mat som bakterier ikke vil ha. Bakterier spiser bokstavelig talt avføring. Anonymkode: 1dbfd...bf0 1
Gjest Adobyen Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Vel, jeg gjør ikke det. Men de fleste folk gjør det. Det er meget betenkelig å spise mat som bakterier ikke vil ha. Bakterier spiser bokstavelig talt avføring. Anonymkode: 1dbfd...bf0 Jeg vet ikke hva de gjør for å få dette til å skje. Har et pink lady eple i kjøleskapet. Det har lagt i grønnsaksskuffen siden juni i fjor og har ikke en eneste rynke i skallet.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vel, jeg gjør ikke det. Men de fleste folk gjør det. Det er meget betenkelig å spise mat som bakterier ikke vil ha. Bakterier spiser bokstavelig talt avføring. Anonymkode: 1dbfd...bf0 Først av alt, bakterier er det over alt, også på McDonald mat. Men om det du sier faktisk var sant, er det ikke fantastisk å kunne spise noe uten fare for å bli syk. Noe som er godt til og med. Anonymkode: dd9d4...1db 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Skrevet 27. januar 2022 Her har du nok falt for en clickbait artikkel, for grunnen til at burgeren ikke råtner, er fordi den tørker ut. Den kan du lett finne ut av selv ved å kjøpe en vanlig cheeseburger der, la den stå i to timer, og så smake på den. Den er allerede tørr. Anonymkode: e2cf1...42b 3 1
Gjest Adobyen Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 Ja, ts har nok lest denne https://www.klikk.no/vitenskap/derfor-ratner-ikke-mcdonalds-burgere-4233305
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå