Gå til innhold

Lakserolje/castor Oil. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor ga meg oppskriften på en "fødedrink" som setter i gang tarmene og dermed kanskje også fødsel, men hovedsaklig for tarmene sin del. Noen som har erfaring med lakserolje i graviditet? Jeg har Googlet litt, men det meste av informasjon er mange år gammel. Ble usikker på om jeg skulle våge meg utpå.

Anonymkode: cf285...7c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jordmor ga meg oppskriften på en "fødedrink" som setter i gang tarmene og dermed kanskje også fødsel, men hovedsaklig for tarmene sin del. Noen som har erfaring med lakserolje i graviditet? Jeg har Googlet litt, men det meste av informasjon er mange år gammel. Ble usikker på om jeg skulle våge meg utpå.

Da kan du velt fort bare ta klyster, det er vel mer eller mindre samme greia?

Skrevet

Lakserolje? Gir ikke det diare da?

Anonymkode: 7aced...d1c

Skrevet
mereo skrev (1 time siden):

Da kan du velt fort bare ta klyster, det er vel mer eller mindre samme greia?

Klyster tømmer bare ytterste del av tarmen omtrent, lakserolje tømmer hele systemet 😅

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Lakserolje? Gir ikke det diare da?

Anonymkode: 7aced...d1c

Jo, det er nettopp det der gjør. Og slik som omgangssyke kan sette i gang fødsel pga sammentrekningene av diaré og oppkast, kan dette også resultere i fødsel.

Skrevet

Min mann blander 1 dl eller 2 (?) castor olje med presset appelsin og drikker det for renselse. Blir sittende noen timer på do etter det, men føler seg visst veldig fresh etterpå...

Anonymkode: 32173...a53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...