AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Jordmor ga meg oppskriften på en "fødedrink" som setter i gang tarmene og dermed kanskje også fødsel, men hovedsaklig for tarmene sin del. Noen som har erfaring med lakserolje i graviditet? Jeg har Googlet litt, men det meste av informasjon er mange år gammel. Ble usikker på om jeg skulle våge meg utpå. Anonymkode: cf285...7c7
mereo Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jordmor ga meg oppskriften på en "fødedrink" som setter i gang tarmene og dermed kanskje også fødsel, men hovedsaklig for tarmene sin del. Noen som har erfaring med lakserolje i graviditet? Jeg har Googlet litt, men det meste av informasjon er mange år gammel. Ble usikker på om jeg skulle våge meg utpå. Anonymkode: cf285...7c7 Da kan du velt fort bare ta klyster, det er vel mer eller mindre samme greia?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 Lakserolje? Gir ikke det diare da? Anonymkode: 7aced...d1c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #4 Skrevet 27. januar 2022 mereo skrev (1 time siden): Da kan du velt fort bare ta klyster, det er vel mer eller mindre samme greia? Klyster tømmer bare ytterste del av tarmen omtrent, lakserolje tømmer hele systemet 😅 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Lakserolje? Gir ikke det diare da? Anonymkode: 7aced...d1c Jo, det er nettopp det der gjør. Og slik som omgangssyke kan sette i gang fødsel pga sammentrekningene av diaré og oppkast, kan dette også resultere i fødsel. Anonymkode: cf285...7c7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 Min mann blander 1 dl eller 2 (?) castor olje med presset appelsin og drikker det for renselse. Blir sittende noen timer på do etter det, men føler seg visst veldig fresh etterpå... Anonymkode: 32173...a53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå