AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 På samme måte som studenter tar et studieår/semester ved et utenlandsk universitet. Det burde være obligatorisk for de som soner lengre straffer. Jeg tenker det vil hjelpe veldig på rehabilitering, fordi man får et annet perspektiv på livet, og dermed blir motivert til å endre livet sitt 🙂Pluss at det gir spenning og forandring i hverdagen. F. eks. tror jeg Breivik hadde hatt godt av et år i Antanimora-fengselet i Madagaskar eller San Pedro-fengselet i Bolivia 🙂 Det er dokumentarer om dem på Youtube for de som er interesserte. Hva tenker dere? Anonymkode: 82013...435
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 Så hvem av de straffedømte fra utlandet ser du for deg burde avtjene straffen sin her? Mulla kanskje.... Anonymkode: 7b62b...147
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 Jeg er heller for at straffedømte soner i hjemlandet. Er ikke så rent få av tilreisende kriminelt pakk som okkuperer plasser i norske fengsel. Norske fengsel er jo som hotell å regne så soning i hjemlandet burde være litt mer avskrekkende enn luksusopphold i Norge. Anonymkode: b4b5e...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå