Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke med meg Jdging Amy ikveld. Kan noen fortelle meg hva som skjedde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amy er gravid, og David kom tilbake fra turens in for å støtte henne. Maxine har gått tilbake på jobb, og hjalp en 17 år gammel alenefar. Og Amy har bestemt seg for å beholde barnet. Vince ble slått ned på gata i jobben sin.

Skrevet
Amy er gravid, og David kom tilbake fra turens in for å støtte henne. Maxine har gått tilbake på jobb, og hjalp en 17 år gammel alenefar. Og Amy har bestemt seg for å beholde barnet. Vince ble slått ned på gata i jobben sin.

Gravid?? Oj.. Men det spørs om hun får barnet da...

Skrevet (endret)

Var hun ikke gravid i virkeligheten, også måtte det skrives inn...?

Endret av Tex
Skrevet

Hvid skuespilleren ble gravid, så får hun nok barnet ja..

Lurt at de skriver det inn i manuset, i stedet for at de prøver å "skjule" det. Carrie i Kongen av Queens ble jo ekstremt overvektig veldig fort :ler:

Skrevet
Hvid skuespilleren ble gravid, så får hun nok barnet ja..

Lurt at de skriver det inn i manuset, i stedet for at de prøver å "skjule" det. Carrie i Kongen av Queens ble jo ekstremt overvektig veldig fort  :ler:

Ja det var jo noe så veldig også....... :ler:

Skrevet

Så det var derfor Carrie plutselig ble så tykk.... Jeg lurte litt på det, tenkte hun må jo ha gått opp i vekt. Men men. Enig med at det er bedre de skriver det inn i serien enn å skjule det. Blir mer naturlig da.

Skrevet
Så det var derfor Carrie plutselig ble så tykk.... Jeg lurte litt på det, tenkte hun må jo ha gått opp i vekt. Men men. Enig med at det er bedre de skriver det inn i serien enn å skjule det. Blir mer naturlig da.

Det var visst heftig diskutert, og manusforfatterne mente at Doug og Carrie ikke kom til å ville ha barn.

• 1 måned senere...
Skrevet

TV`n min var opptatt med fotballspill :sur: så jeg fikk ikke sett på..

Er det noen som kan gi meg en kjapp oppsummering?

Skrevet

amy og kjæresten gjorde det slutt. vincent fikk endelig napp på hu dama ( husker ikke navnet).

Skrevet

Graciela satt i en bil og det skjedde noe skyting, og Amy gikk av skaftet for å sørge for at hun fikk saken sin prøvet for ungdomsretten. Amy gikk langt over tillatte grenser, og dommeren måtte roe henne ned. Maxine møtte en gammel ungdomsvenninde i et bryllup, og tok henne med seg til et sykehus, der hun kunne jobbe som frivillig med å sitte og holde små syke babyer. Bruce ba Amy roe seg ned når det gjaldt Graciela. Amy og David gjorde det litt slutt på en måte, han ga henne tilbake depositumet på huset de skulle kjlpe, og så sa han at hun skulle ringe han når hun var klar.

For øvrig kan ikke skuespiller Amy Brenneman lenger skjule sin graviditet ;)

Skrevet
For øvrig kan ikke skuespiller Amy Brenneman lenger skjule sin graviditet ;)

Virkelig ikke - synes faktisk det er litt irriterendes jeg når de prøver å skjule det. Mye hyggeligere om hun fortsatt hadde vært gravid i serien også. :)

Skrevet

Ja enig....

Er den liksom slutt snart, seiren, hun er gravid, men ikke i serien??? Hm, trenger disse frustrerte fruene, der var liksom alt så greit..... not..... men morsomt...

• 8 år senere...
Gjest Winza
Skrevet

Savner denne serien):

Mye bedre enn nådagens drama serier og rettsserier

Gjest Winza
Skrevet

Er det noen som ser på reprisene som går på bliss om dagene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...