Gå til innhold

Hvordan akseptere at en annen mann smittet samboeren min med hpv så vi får feil barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange sier fortid er fortid, men den fortiden går utover meg. Det er ikke sikkert det ødelegger mulighetene våre helt, men det er ikke sikkert vi får det barnet vi ellers skulle hatt siden vi kanskje må prøve flere ganger. Hvordan skal jeg klare å akseptere at en mann som har pult rundt og behandlet samboeren min som en sæddumper skal bestemme hvilket barn jeg skal få?

Anonymkode: bcb28...578

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oki trollegutt.

rundt 90% av den borske befolkningen har HPV virus. Det gir ikke "feil barn". 

Du får forsøke bedre neste gang.

Anonymkode: 43c18...fed

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange sier fortid er fortid, men den fortiden går utover meg. Det er ikke sikkert det ødelegger mulighetene våre helt, men det er ikke sikkert vi får det barnet vi ellers skulle hatt siden vi kanskje må prøve flere ganger. Hvordan skal jeg klare å akseptere at en mann som har pult rundt og behandlet samboeren min som en sæddumper skal bestemme hvilket barn jeg skal få?

Hva🙈??

Anonymkode: e901a...b7b

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med «feil barn»?

Anonymkode: aa162...8b7

• Liker 7
Skrevet

Tenk på all sæden du har kastet rundt deg - dette kunne vært barn!! Krise!!

Anonymkode: d1108...ef1

• Liker 5
Skrevet

Kanskje du skal rette sinnet mot samboer i stedet, siden hun var en tømmestasjon for slike mannfolk. Hun er hovedgrunnen til at du får feil barn. Finne deg ei ren dame.

Anonymkode: ca49d...93c

• Liker 1
Skrevet

Hpv viruset har ført til celleforandringer og tilhørende operasjoner 

Skrevet

Hun samboeren din høres ikke ut som mye og spare på. Jævlig ekkelt at du må leve med hennes sykdommer etter å ha levd en usunn livsstil. Hadde ikke taklet og være sammen med noen med en sånn fortid som er så synlig på kroppen hennes og utgjør en helse risk for både deg og henne.

Anonymkode: 8d14a...964

• Liker 1
Skrevet

Du er også smittet av hpv-viruset siden du har hatt ubeskyttet sex med henne. 

Men sånn blir det da når men ikke vil bruke kondomer.

Du burde være mer bekymret for livmorhalskreft hos henne enn noe annet.

Anonymkode: 96b67...6f9

• Liker 2
Skrevet

Dumper du henne så gir du uansett HPV til din neste partner, så hva er problemet? Hva hvis hun bare hadde hatt sex med en og han hadde gitt henne HPV? Hva hvis det var du som ga det til henne? 

Anonymkode: d4f8c...b80

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dumper du henne så gir du uansett HPV til din neste partner, så hva er problemet? Hva hvis hun bare hadde hatt sex med en og han hadde gitt henne HPV? Hva hvis det var du som ga det til henne? 

Anonymkode: d4f8c...b80

Jeg har hatt hpv før men det forsvant. Så han trenger ikke smitte fler med det. Vet ikke åssen det er for damer om dere kan bli kvitt det også?

Gjest Dustete
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hatt hpv før men det forsvant. Så han trenger ikke smitte fler med det. Vet ikke åssen det er for damer om dere kan bli kvitt det også?

Nominert til det dummeste innlegget 2022.

Forvant? Neinei du har det for evig, BLEMMENE forsvinner ja og kommer mindre og mindre hyppig tilbake. Smittbarheten er ikke lik med hvor synlig blemmene er, du kan når som helst være smittsom, tilogmed ha ikke merkbare mikroblemmer som er smittsomme. Du kan barbere deg der nede og smitte andre i trynet med det tilogmed om hævelen siden brukes der.

https://www.google.com/amp/s/uk.style.yahoo.com/amphtml/herpes-sharing-razor-131406003.html

Endret av Dustete
Skrevet

Gynekologen min sa «du må bo i kloster hvis du skal unngå hpv». Jeg har aldri ligget rundt, men fikk det av kjæresten, så det skal ikke så mye til. Nå er det helt borte. 

Skjønner virkelig ikke hva du mener med "feil barn". Det er veldig vanlig å prøve mange ganger før man lykkes. Livet kan ikke kontrolleres.

Høres egentlig ut som om du er bitter på henne for noe annet. Er resten av forholdet okay? Virker bare helt snålt å henge seg opp i dette, med mindre det er noe underliggende. 

Anonymkode: 0906c...a15

• Liker 1
Skrevet
Dustete skrev (14 minutter siden):

Forvant? Neinei du har det for evig, BLEMMENE forsvinner ja og kommer mindre og mindre hyppig tilbake. Smittbarheten er ikke lik med hvor synlig blemmene er, du kan når som helst være smittsom, tilogmed ha ikke merkbare mikroblemmer som er smittsomme. Du kan barbere deg der nede og smitte andre i trynet med det tilogmed om hævelen siden brukes der.

https://www.google.com/amp/s/uk.style.yahoo.com/amphtml/herpes-sharing-razor-131406003.html

Snakker om hpd, ikke hsv. HPD er kjønnsvorter, HSV 1/2 er Herpes og sist nevnte er noe man har med seg livet ut.

• Liker 1
Skrevet

men my bad leste innlegget feil

Skrevet
Dustete skrev (3 timer siden):

Nå tenker du på herpes. Hpv er noe annet

Skrevet

Haha, nå lo jeg godt. 

Anonymkode: 3154b...9a6

Skrevet

Er det feil barn fordi dere blir gravide på en annen syklus enn om hun ikke hadde hatt HPV? Er det det du mener? 

Anonymkode: 9890e...b5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Snakker om hpd, ikke hsv. HPD er kjønnsvorter, HSV 1/2 er Herpes og sist nevnte er noe man har med seg livet ut.

Kjønnsvorter er hpv, det finnes mange forskjellige hpv varianter. Kjønnsvorter er den ufarlige varianten, bare sjenerende. (hpd- står forøvrig for noe helt annet).. 

Anonymkode: 3154b...9a6

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...