AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Hvis de verste trolla på KG hadde blitt tvunget til å møte hverandre ansikt til ansikt med de verste og mest fordømmende sitatene sine på plakater: Åh det var ikke meningen å virke så drøy. Det var ikke sånn ment Nei det går bra. Jeg forstår deg. Jeg var gjerne litt ufin jeg også. Jeg er ikke sånn til vanlig. Aner ikke grunn hvorfor jeg tok voldtektsmenn i forsvar og fordømmer folk med dårlig råd. Det er jo ikke sånn jeg er egentlig - Jeg var jo ehhh....bare litt ute etter debatt...Men hmmm janeialtså -Tøff bak tastaturet, ikke full så vulgær og tøff i trynet in real life Anonymkode: 0e9c3...dc8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 jeg tenker bare at du kanskje ikke vet hva trolling er? Anonymkode: 48f64...b78
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg tenker bare at du kanskje ikke vet hva trolling er? Anonymkode: 48f64...b78 Jo, jeg vet hva trolling er 😊 Anonymkode: 0e9c3...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå